Ook ik zie hier idd geen vruchtje op. Daarbij heb ik door meerdere miskramen altijd al rond 4,5 en 5 weken een mega vroege echo gehad inwendig waarin alleen een geel lichaam te zien was en een verdikt slijm. Daarom zoals in mijn eerdere opmerking vindt ik het knap dat een vk zo vroeg uitwendig hier uitspraken over kan doen. Denk dat het dan misschien tijd wordt dat je een andere vk op zoekt. En nee niet aanvallend bedoelt naar ts. Maar haar kennis (vk) rijkt blijkbaar tot het niveau van een garnaal dan.
Sorry hoor maar je ziet toch duodelijke de pijltjes waar ze het vruchtje meet en de ring erom heen? Nee heb het niet verkeerd begrepen. Ze hebben met ze tweeen gekeken
Bij mijn vorige zwangerschapoen liep ik bij de gyneceloog en toen zagen ze bij mij dit ook al rond de 5 weken. Ik heb ook echos van me jongste dochter van 5.5 weken ook van buitenaf en daar zie je het nog duidelijker op.. Ik denk niet echt dat aan de verloskundige legt anders hadden de gynecelogen in het ziekenhuis dit met andere zwangerschappen ook niet gezien.ik denk dat ik dan gewoon apparr ben ofzo voor mij is dit niks apnormaals namelijk whahha
Dus en mijn verloskundige en mijn gynecelogen en vertisiteitsarts bij mijn andere zwangerschappen haddeb het allemaal mis? Ik had dit beeld ook bij me nu 8 jarige dochter met 5.5 weken en bij me miskramen met 10 en 9 weken. Fan snap ik het niet. Tot 4 weken was er indd alleen een ring en geel lichaam en met 5 weken nog wat was daar iets in te zien. Wat elke week groter werd.. Ik heb in al die jaren ooj echt al onwijs veel echos gehad bij verschillendr artsen en zieken huizen
Lieve dame, hier zitten ontzettend veel dames die ontzettend veel ervaring hebben met de medische molen als het om fertiliteit gaat en dus ook zwanger zijn. Je schrijft ook best wat tegenstrijdige dingen. Zoals dat er alleen een uitwendige echo is gedaan en nu ineens toch inwendig maar normaal uitwendig beter te zien. Dat is vreemd. En ik denk dat je het verkeerd hebt begrepen. En dat kan de beste overkomen. Ik vroeg het vandaag ook nog aan mijn vk en zij gaf aan dat met een hcg level van 25 er echt geen vruchtje te zien is op een echo. Helemaal niet uitwendig. Ook past een hcg van 25 absoluut niet bij een zwangerschap van 5 weken. Des al niet te min hoop ik dat je toch snel een hele mooie test in handen hebt incl mooi verloop zwanger schap en baby. Sterkte met alles.
Dat jullie blijkbaar..aan jullie kinderachtige reactie te zien tot zo iets in staat zullen zijn wil niet zeggen dat andere dat ook doen..
25 hcg is echt onmogelijk om Een vruchtje te zien. Of een ring. Het kan niet. Niet inwendig, uitwendig en zelfs niet met een kijk operatie. Het kan niet. Dus of je bloed test klopt niet. Of je echo klopt niet. Of beiden kloppen niet. Hcg van 25 is niet zichtbaar. Nooit.
Ik heb zelf ook 4 jaar in de mm gezeten. En nee dat hcg paste ook niet bij 5 weken en wat hun het vruchtje noemde was ook veel te klein en ondat ik zo buikpijn had en al wat bloed had verloren zei ze dat het in een vroege miskraam zou overgaan. Maar voor het duidelijke ze heb een inwendige gedaan en toen heb ik zelf om uiteendig gevraagt ondat ze al zei dat het te klein was voor het aantal weken. Ze was zelf ook verbaast dat het buitenwaards beter te zien was dan binnewaards.maar dat is bij al mijn zwangerschappen geweest. Waarom niet heel het verhaal er staat om dat deze post ging over voor me nod..heb alleen gereageerd op reacties..maar somige reageren nou niet echt als volwassen moeders..een normaal volwassen persoon gaat hier niet om liegen.. Maar dankjewel..ik heb volgende week een afspraak bij de gyneceloog en vanauot daaruit zullen we waarschijnlijk weer de mm ingaan. Al hoop ik dat dat niet nodig is x
Wat is er op de echo tr zien dan die ik plaatste ? Aangezien de verloskundige zei dat wat ze opmeten in die ring het vruchtje was die 1.3 mm uit me hoofd dan was
Ze meet iets op, maar ik kan niet zien welke meettermen ze gebruikt, want dat staat niet op de foto. Veelal zie je ook het aantal opgemeten weken staan als ze een vruchtje opmeten, maar dat zie ik ook niet. Maak eens een rechte foto van de hele echo (incl dat meetgebeuren) en zet dan met een bewerkingsprogramma een streep door je naam voordat je hem hier post. Wij kunnen je foto dan beter beoordelen en je haalt ook gelijk je gelijk over het moment vd echo.
De pijltjes van wat ze heb gemeten staan duidelijk op de foto in het rondje..mijn fotokwaliteit kan slecht zijn maar dit is toch wel duidelijk te zien voor iedereen. Eerst moet je je zogenaam bewijzen hier dat er een echo is gemaakt waar wat op te zien is...en nu moet ik een echo plaatsen omdat de datum niet zichtbaar is?? Als jullie dan toch niks zien.. vraag ik me af waar die datum dan zo belangerijk voor is?? Dan weet ik in mijn geval genoeg..nogal lastig natuurlijk voor somige als bewijs word geleverd waar je niet om heen kan.. En ik heb het echt niet over iedereen die heb gereageerd.. maar waarom zou ik mezelf moeten bewijzen aan een paar mensen achter een scherm die om zoiets lolletjes maken? Zoiezo ging mijn topic om een andere vraag en heb ik niet om reacties om me echo en derg gevraagt.ik geloof mijn verloskundige en wat andere ervan vinden allemaal tja... het is voorbij sinds venochtend weer iets bloedverlies dus hoop dat dat doorzet en dan kunnen we weer opnieuw beginnen.