Wil iedereen bedanken voor de reacties. Ik hoop dat het bloeden snel doorzet en we door kunnen na een volgende ronde met een positief resultaat
Het gaat niet in om dat je je moet bewijzen... maar ik gaf mijn mening omdat je tegen strijdige dingen plaatst in je berichten. En totaal niet duidelijk bent! Zo praat je over uitwendig en ineens is het een echo inwendig.... Je voelt je blijkbaar gelijk aangevallen. Iedereen wil je hier bij helpen vragen beantwoorden enz. Maar bij alles wat jou blijkbaar niet aanstaat ga je vol in de verdediging. Meiden spreken hier uit ervaring. En ik geef onder andere mijn duidelijke mening omdat ik hier vrij nuchter in ben. Op nod ongesteld worden is geen vroege miskraam. Maar een biochemische zwangerschap wat mis is gegaan. Maar prima einde discussie ik heb je her beste al toegewenst in de eerdere berichten. Voor de rest laat ik je lekker tegen die muur aan hobbelen want je neemt van niemand hier die mer goed bedoelde kennis reageert wat aan.
Het gaat er niet om dat je iets moet bewijzen. Maar als iedereen hier zou roepen dat het niet klopt dan zou ik met alle plezier een duidelijke echo laten zien om me gelijk te krijgen. Je hebt hem gewoon niet duidelijk op de foto gezet. Zoals hier boven ook al word gezegt op het moment dat er metingen bij staan is het makkelijker kijken of ze niet iets anders hebben gemeten omdat het gewoon heel app is als er zo vroeg al iets te zien is.