Hoe vaak doen jullie het per ronde om zwanger te worden? Hier cyclus van 25-27 dagen Gemiddeld zo'n 11-13 keer aan de klus Dus zo'n 50% van de periode
Whooo das veel! Of ligt dat aan mij haha! Ik denk zo'n 8x ofzo? En inderdaad in de week rond OvU (vooral ervoor) zo om de dag
De ronde dat ik zwanger ben geraakt de hele cyclus (na menstruatie) om de dag. Dus dat was 'n keer of 11/12, denk ik.
hier dagelijks of vaker, maar dat was nu niet expres om zwanger te worden, maar gewoon omdat we dat leuk vonden. denk dat het niet uitmaakt hoe vaak maar eerder wanneer... al doe je het maar 1x in je leven kun je nog zwanger raken, als je het maar op het juiste moment doet. denk dat de frequentie weinig uitmaakt dus. vooral blijven genieten en plezier hebben, dat lijkt me het belangrijkste
Tijdens de vruchtbare dagen (ik heb een cyclus van 28 dgn ) om de dag. Dat is zeg maar dag 9-11-13-15-17. En het is de vorige keer goed gelukt Maarre. ...100%??? Ik zou er niet aan moeten denken...hihi..
Wij hebben gewoon sex wanneer we zin hebben. Kan de ene maand elke dag zijn (of 2x per dag haha) en de maand daarop een stuk minder. Voor ons zou het niet goed/leuk zijn als we er een moetje van maken ivm vruchtbare dagen.
Wij hadden doordat ik op een festival was en mijn vriend drie weken lang avonddienst, alleen seks gehad in mijn vruchtbare periode op de dag van mijn ovulatie 1x en ben zwanger. Volgens mij maakt de frequentie dus niet uit inderdaad. Het is misschien wel handig als je niet precies weet wanneer je ovulatie is om het een keer in de twee dagen te doen zodat je zeker weet dat je je vruchtbare periode meepakt.
Hier nu 2× rond ovulatie en ook zwanger geworden. Deed het al een jaar lang zo'n 2/3 keer rondom mijn ei. Maar toen niet zwanger geworden. kwestie van timing en geluk
Afgelopen maand maar 1x, en oprecht gezellig, zonder het gevoel dat we "moeten" en bam, zwanger! Dit was ronde 4 en het was vermoedelijk een dag voor mijn eisprong.
Rond vruchtbare periode om de 1 of 2 dagen en als ik denk dat ik dan net mn ei mis dan dagelijks. Maar daarbuiten minder vaak. Voor NOD zelfs bijna niet omdat ik bang ben dat dat invloed heeft op innesteling ofzo.