Steriel potje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fristi2012, 4 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Morgen hebben we een zaadonderzoek gepland staan, halen we het steriele potje uit de verpakking, blijkt er wat in te zitten, namelijk formaldehyde, lijkt me niet geheel de bedoeling.

De huisarts snapte er sowieso al weinig van, gaf eerst een gewoon potje mee, maar kwam er toen bij het bellen met het lab achter dat het een steriel potje moet zijn. Nu blijkt hij dus alsnog een verkeerd potje mee te hebben gegeven.

Ik ben zwaar gefrustreerd, ML moet om 8 uur in het ziekenhuis zijn om het in te leveren, tis ruim 20 minuten rijden, dus waar haal je voor die tijd een steriel potje vandaan. ML ziet het ook niet zitten om het in het ziekenhuis te doen.
    Dit betekent dat we waarschijnlijk nog een week moeten wachten, aangezien ze maar 1 keer per week dat onderzoek doen.

Stomme huisarts!!

2. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kun je niet even een glazen jampotje uitkoken o.i.d.?

3. Mamaliev

Mamaliev Actief lid

29 sep 2014
    138
    0
    0
    Kan je het potje niet uitkoken en laten drogen? Bij HUISARTSENPOST anders? Stomme ha!!

4. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Vanochtend direct het lab gebeld, was heel aardige mevrouw, mocht t wel iets later komen inleveren, dus gauw bij de huisarts het potje omgewisseld.

Ben wel blij dat t nog mag.
    En dan nu de spanning van t wachten op de uitslag.

5. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Wat een slechte huisarts zeg!
    Gelukkig is het nog goed gekomen.

Hoelang moeten jullie wachten op de uitslag?

6. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    We moeten nu een week wachten en krijgen dan de uitslag van de huisarts. Hoop dat de HA er zelf wat van snapt en uit kan leggen wat de uitslag betekent ;) En natuurlijk hopen dat het allemaal goed is :)

7. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Nou inderdaad.
    Met zo'n huisarts zou ik er weinig vertrouwen in hebben denk ik.

Duimen op een goede uitslag voor jullie!

Deel Deze Pagina