2 dagen voor NOD zin in seks negatieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Siesa, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siesa

Siesa Lid

15 mei 2015
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Ook ik zit op de wachtbank en over 2 dagen mag ik testen...ik kon niet wachten en voel me al een paar dagen misselijk in de ochtend en gedurende de dag een klein beetje ziekjes. Heb dus vandaag 2 x een test gedaan beide negatief.. (Kruidvat test 2 voor 5 euro) Mijn borsten zijn wel gevoelig en ik ben superrrrr chagrijnig. Maar toch heb ik steeds zin om intiem te zijn hahhahsh... Ik heb ook last van mijn maag en hoofdpijntjes zo nu en dan.... Ook steken in mijn buik en ongesteldheidkrampjes..... Zou het nou toch zover zijn? Wie herkent dit? Ik kan niet wachten!!! Arghhhhhhgghhh

2. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Het kan maar je lichaam kan je zo goed voor de gek houden ook. Afwachten is het enige wat je kan doen!
    Succes!

3. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Kan beide kanten op.
    Maar rustig afwachten en over 2 dagen weer testen.

4. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Ik zou het even rustig afwachten, bij sommige mensen zeggen symptomen iets en bij andere helemaal niet dus daar zou ik niet teveel vanuit gaan.

5. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Afwachten. . Ik voelde altijd wat en niet zwanger.. Toen ik zwanger bleek voelde ik niets. . Tja achteraf gezien;)

6. Siesa

Siesa Lid

15 mei 2015
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hou maar op... Toch ongesteld geworden.... Jammer... Op naar ronde 3! Dankje dames!

Deel Deze Pagina