Hallo, Vanmorgen bij het naar de wc gaan bespeurde ik bruinverlies op het wc papiertje : Ik heb vorige week donderdag mijn eitje gehad... en mijn nod vind pas plaats over bijna 2 weken??? Hoe kan dit? Innestelingsbloeding i hope so
zou een innesteling kunnen zijn of als je pas gestopt bent met de pil .. ontpillen of toch toen je eitje of eerder bloedverlies van je eisprong wat eruit komt of misschien toch je ongi..
- Ben niet pas gestopt met de pil.. - Ik heb nooit bloedverlies bij een eitje gehad? - Ongi kan het niet zijn, zit nog maar op de helft van mijn cyclus. Mensen, heb een tampontest gedaan en er zat een speldenprikje bloed aan vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!!!
tja ...lichaam zit helaas onbegrijpelijk in elkaar.. t kan een innestelings bloeding zijn, maar ik heb horen zeggen dat dit maar een druppie is verder niks, en dat dat roze moet zijn... succes in ieder geval! bengel
Hoi, Ik hoop voor je dat het snel weer over is en dat het geen 3 weken duurt (zoals bij mij inmiddels ) Maar bij jou zou het een innestellingsbloeding kunnen zijn, denk ik.. Groetjes, Jorietje
hoi het zou idd een innesteling kunnen zijn en dat kan met bruin verlies maar je kunt ook een beetje bloed verlies hebben ben benieuwd hopelijk ben je zwanger