Oké... Geen flauw idee wat er met mn lijf aan de hand is.. Sinds 1,5 mnd nu gestopt met de pil, en op de 33e dag van mn cyclus wat bruin verlies, leek op oud bloed.. Nu al een dag of 5 diarree, maar voel me verder goed. Vreselijk koude handen en voeten, tot rillen aan toe, terwijl ik hier nooit last van heb. Is mijn lijf aan het ontpillen, heb ik toch een griepje te pakken of is het wat anders.. Iemand ervaring zo vlak na het stoppen met de pil? Groetjes!
Thanks voor je reactie Ik ben eigenlijk niet echt ongesteld geweest... Maar omdat ik net 1,5 mnd gestopt ben ging ik er ook niet vanuit dat alles netjes volgens het boekje zou gaan Maar die koude handen en voeten had ik echt nooit, en dat in combinatie met buikkramp (in mn darmen) dus ik vroeg me af of dat symptomen zijn van het ontpillen
ik herken de klachten die jij hebt niet, maar wat ik wel weet is dat je je HEEEEEL anders voelt zonder die pil... ik heb meer zin zeg maar, maar aan de andere kant meer klachten als buikpijn,hoofdpijn, puisten overal ineens...vaag!