Vandaag is het 8 dagen na terugplaatsing. Normaal ging ik morgen voor het eerst een testje wagen, maar kon me gisteren al niet bedwingen.. Negatief. Echter, na een half uur, drie kwartier als ik terug ging kijken, zag ik een héél hééééél licht streepje. Vandaag kruidvat testen 2 voor 5 euro gekocht. Alweer negatief. Na een dik kwartier ook een erg licht streepje. In het echt zie je ze wel beter als op de foto. Wat denken jullie? Ik twijfelde omdat het telkens even duurde alvorens de streep tevoorschijn kwam. Is het dan nog betrouwbaar? Ik krijg de foto zelf hier niet gepost, dus een linkje: De onderste is van gisteren en de bovenste van vandaag.
Ik vind het streepje wel duidelijker worden, dus spannend! Maar na 15 minuten aflezen, kan helaas ook vals positief geven.
Heb nog een testje over, dus morgen sowieso nog eens proberen. Ik merk dat ik na 2 lijntjes lichtjes enthousiast begin te worden. Hopelijk volgt er geen teleurstelling..
De eerste was 's avonds laat, de tweede was rond de middag, morgen doe ik het met ochtendurine. Spannend..
Ik zie wel een streepje hoor, vooral de onderste is duidelijk. Misschien inderdaad morgenvroeg nog eens met ochtendurine. Heel erg spannend zeg!
Ik heb daarnet hier op het forum een pol gezien waarvan er heel veel mensen waren waarbij het achteraf een indrooglijntje bleek. Was het nu maar al morgen. Na 3 testen ga ik dan toch niet meer twijfelen hoor
ik heb zo ongeveer hetzelfde als jij! 7 dagen na tp gedaan, zie wel een streepje maar heb ik wel een kwartier/20 minuten op moeten wachten. normaal heb ik altijd bloed precies 7 dagen na tp (door de utro heen) nu nog niets, ik wacht nu tot maandag. Ik hoop dat jouw testje morgen met ochtendurine donkerder is!! ik ga ook morgen met ochtendurine testen.
Ik vind jouw streep nog duidelijker als de mijne sterre1977! Sterk dat je tot maandag kan wachten Wanneer laat jij je bloed trekken? Bij mij gebeurt dat op woensdag.