hallo dames, ik zit nu op 5 dpo en vanaf gister avond heb ik echt gevoelige tepels. net stond ik voor de spiegel en er zijn aders te zien in het donkere gedeelte van de tepel. normaal na de ovulatie heb ik geen zere boobs ofiets... wie had dit ook en bleek zwanger? of juist niet? ik ben nieuwsgierig naar de reacties! groetjes
Met mijn eerste zwangerschap had ik ook als eerste symptoom pijnlijke borsten. Had ik eerder ook nooit. Geen idee hoeveel DPO dat was, maar wel redelijk vroeg. 4 dagen later testte ik positief.
Ik heb dit ook gehad terwijl ik dat nooit eerder had(voor de zwangerschap) Nu na de zwangerschap heb ik dit ook terwijl ik niet zwanger ben...... Ik hoop dat je over een week positief test!
ik hoop het ook maar het zijn echt alleen de tepels niet mijn borsten zelf. ook heb ik steekjes onderin... rechts. en ik weet dat het met de echo's vorige maand links was...dus recht szou nu heel goed kunnen. oooh ik vind dit zo spannend! maar probeer niet te veel aan te denken want anders is het mischien weer een teleurstelling,.
Ik had dat bij mijn dochter ! Donkere tepels ofja donkerder dan normaal! Verder geen last van borsten alleen van de tepels .