Zou het kunnen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Minaatje, 9 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minaatje

Minaatje Lid

29 sep 2014
    91
    0
    0
    Lerares
    Antwerpen
    Op dag 23 (Voorbije Maandag) van mijn cyclus heb ik licht bloedverlies gehad met wat slijm. Ik dacht dat ik mijn menstruatie vroeg zou krijgen (zo voelde het ook aan in mijn buik) maar dat was niet het geval. Had ook af en toe wat last van ongikrampen maar niet voortdurend. Ik moet normaal ongesteld worden deze zaterdag. Ik heb de laatste dagen ook lichte vlagen van misselijkheid, had ik deze morgend ook, en de ene moment bevries ik van de koude terwijl ik daarna stik van de warmte. Grote boodschap doen op het toilet gaat ook moeilijk...

Nu heb ik gelezen dat een lichtroze bloeding rond de periode dat ik die gehad heb kan wijzen op een innestelingsbloeding. Ik wil mezelf natuurlijk niets wijsmaken maar zou het kunnen? Dat ik mezelf af en toe licht misselijk voel kan natuurlijk ook een klein griepje zijn..

Dan heb ik ook een vraagje over vaginale afscheiding. Normaal heb ik altijd heel duidelijk witverlies. Spierwit vlekje in mijn onderbroek. Maar nu heb ik dat de laatste tijd helemaal niet meer. Alleen als ik naar het toilet ga vind ik op mijn toiletpapier een soort van draderig slijm... En dit niet bij elk toiletbezoek.

Sorry voor mijn lange tekst maar ik hoop dat bepaalde dames mij meer duidelijkheid kunnen bieden door hun eigen ervaringen.

Alvast bedankt :)

2. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Blijft lastig om overeenkomsten te zien, omdat het bij iedereen sowieso al enorm verschillend is. Het zou van een innesteling kunnen zijn, maar het hoeft niet. De cyclus voordat ik zwanger werd had ik ook 1 dag spotting, maar dat was niks. De cyclus dat ik zwanger werd had ik geen spotting.
    Mijn afscheiding is ook iets verandert sinds ik zwanger ben, maar niet zo duidelijk als jij het omschrijft. Ik heb het ook niet echt daaraan kunnen merken.

Nog even een paar daagjes geduld en anders zondag een testje wagen. Ik duim voor jou :)

3. Minaatje

Minaatje Lid

29 sep 2014
    91
    0
    0
    Lerares
    Antwerpen
    Dankjewel!! Inderdaad, vergelijken kan je nooit 100% doen maar toch.. Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar de laatste tijd lukt dat echt niet..

4. LizzyLynn

LizzyLynn Actief lid

16 apr 2014
    386
    30
    28
    Gelderland
    Hoi!!

Ook voor mij was 13 september mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie.. Alleen vandaag heb ik bruine afscheiding verloren:( Komt mijn menstruatie eraan of heb ik misschien toch nog een kans dat het iets van oud bloed is van een innesteling:(

Wat apart om te lezen dat we allebei dezelfde dag zijn begonnen met onze cyclus...;)

Liefs,
    LizzyLynn

5. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dus 3 dagen ertussen gehad dat ik roze/rode afscheiding verloor. Nu nog geen krampen maar ik zit nu ineens vreselijk in spanning... Met trillende handen aan toe... Duimen hier :)

6. Zeedauw

Zeedauw Actief lid

30 aug 2014
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat wachten is zo rot he.. soms wil je de tijd ff door kunnen spoelen. Ik was er deze maand niet echt mee bezig omdat we eigelijk net een dag voor mijn vruchtbare dagen een keer bezig geweest zijn en verder is het er niet van gekomen. 5dpo kreeg ik plotseling een enorme nare steek in mijn onderbuik van ongeveer een kwartier en toen was het weer weg. Sinds gisteren (8dpo) heb ik hevige mentruatie krampen die komen en gaan en gewoon een raar gevoel in mijn buik, als of het allemaal niet op z'n plaats zit. Vandaag is het niet anders, maar geen ongi te bekennen. Ook mijn normale symptonen (pijnlijke borsten en wit slijm) heb ik nu niet. Ik begin toch wel beetje te denken dat het wel eens raak kan zijn.
    Dan zie je mensen vroeg testen en ga ik daar over twijfelen of ik het wel of niet zou doen. =P
    Hopen maar dat het voor iedereen positief uitvalt =P

7. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Ik zit ongeveer in hetzelfe schuitje. NOD is 11 oktober. Sinds vorige dinsdag al heb ik steekjes in men onderbuik, sinds het weekend is dat een komen en gaan van krampjes of soms heel korte kramp. Sinds vandaag verwaarloosbare streep bloed gespot maar zet niet door (voorlopig)... Men lichaam maakt me echt letterlijk gek. Als er morgen niks doorbreekt gooi ik er zaterdag gewoon een test tegenaan.
    Veel succes hoor dames!

8. Zeedauw

Zeedauw Actief lid

30 aug 2014
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat wachten is echt vreselijk lastig, gelukkig groten deel van de dag voldoende afleiding maar zo af en toe ben ik toch echt wel enorm ongeduldig =P

9. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Ja Zeedauw inderdaad! dat verrekte wachtbankje toch!!! Hier zijn we van veegje rood naar roze gegaan net... Ik snap er de Jota van!

10. Minaatje

Minaatje Lid

29 sep 2014
    91
    0
    0
    Lerares
    Antwerpen
    Soms heb ik het gevoel dat ik al die symptomen zie omdat ik ze wil zien! Begrijpen jullie wat ik bedoel, dat ik het mezelf gewoon wijsmaak maar ik hoop zo erg dat het raak is! Ik hoop het voor jullie ook!

Dat wachten is echt verschrikkelijk, ik had er een testje tegenaan gegooid dinsdag, die was negatief maar het was dan ook te vroeg denk ik.. Ik denk ook dat ik de test verpest heb door op het controlevenster te plassen, kan dat? (Sorry voor mijn praat)

Nu gewoon wachten of de menstruatie komt of niet.. Houden jullie mij op de hoogte dames??

11. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Ik denk idd dat we niets anders kunnen doen dan afwachten of de duivels zich melden. Zucht

Ik hou jullie zeker op de hoogte!!

12. Zeedauw

Zeedauw Actief lid

30 aug 2014
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopen maar dat het nog innestelingsbloed is dan Kat! Spannend..

Ik heb geen idee of dat kwaad kan minaatje, ik heb dat ook wel eens gehad maar toen was het negatief en zette de ongi een dag later door dus weet het niet..

Ik ben allemaal oude topics aan het lezen om een beetje te kijken wat de uitslagen toen waren, maar het slaat natuurlijk nergens op het blijft afwachten, je weet het pas zeker met een positieve test..

Ben erg benieuwd hoe het ons verlopen gaat *fingers crossed*

13. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog iets roze bij het afvegen maar niet meer nog... Blijft afwachten. Heb zelf gister overdag getest maar als ik evt. Maandag na de bloeding toen m'n innesteling had dan kon ik woensdag nog niet positief testen... Maak mezelf helemaal gek zeg ;)

Spannend meiden!! Ik hoop voor jullie dat het goed uitpakt!

14. Zeedauw

Zeedauw Actief lid

30 aug 2014
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Erg is dat he, ik kan het deze avond ook maar amper van mij afzetten.. Ik hoop dat ik het volhoud om pas 1 dag na NOD te testen (dinsdag) Maar weet niet of met dat lukt. Dit weekend gaan we een weekendje weg, dan wordt testen sowieso niks, maar mss dat ik morgen ochtend toch een enorme nijging heb om te testen, maar 3 dagen is wel erg vroeg en mss weer zonde van zo'n test.. *zucht* ;)

Maar roze is op zich nog steeds een goed teken toch? zolang het maar niet rood door zet. Hopelijk is het gewoon raak!

15. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aan de ene kant wil ik morgen wel testen als het niet doorzet vanavond maar aan de andere kant durf ik ook weer niet omdat ik woensdag ook al negatief testte...:(

16. Minaatje

Minaatje Lid

29 sep 2014
    91
    0
    0
    Lerares
    Antwerpen
    Ik heb ook de kriebels om te testen maar ik moet en zal doorbijten tot na mijn NOD! Dat raad ik jullie ook aan ;)

Ik heb ook ergens gelezen dat roze een goed teken is en dat had ik dus ook, helemaal geen rood bloed verloren en af en toe bruin bij het afkuisen (Misschien oud bloed?)

Ik vertrek zaterdag op reis, dus ik neem testjes mee mijn koffer in! Helaas ook een paar verbandjes... Want je weet maar nooit. Zolang ik maar duidelijkheid heb, dan kan ik genieten van mijn vakantie, want deze onzekerheid is niet leuk..

17. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    M'n baarmoedermond is nu zachter dus ben bang dat het door een naderende menstruatie komt... En nog steeds roze/rode afscheiding

18. Zeedauw

Zeedauw Actief lid

30 aug 2014
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop zo voor je dat het een goed teken is.. het kan nog steeds! Wanneer is jou nod Bessie?

minaatje je hebt helemaal gelijk, ik moet gewoon tot dinsdag ochtend wachten, geen gezeur =P Ik hoop voor je dat je er op vakantie achter komt dat het raak is! Hoe dan ook hoop ik dat je wel een hele fijne vakantie hebt!

19. LizzyLynn

LizzyLynn Actief lid

16 apr 2014
    386
    30
    28
    Gelderland
    Helaas ben ik vandaag ongesteld geworden:( Ik duim voor jullie meiden!:)

20. Zeedauw

Zeedauw Actief lid

30 aug 2014
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    balen zeg LizzyLynn, hopelijk volgende ronde raak! Succes!

Deel Deze Pagina