verwarrend!!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by menneke1990, Feb 18, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

Dec 3, 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Vandaag mijn NOD dag nog niks te bekennen en geen kwaaltjes dat t eraan zit te komen. 2 testen gedaan eerste was met urine van een uurtje opehouden. Binnen de 5 minuten een heel licht roze 2e streep manlief heeft t bevestigt en zelfs mijn zus. Aangezien ik twijfelde druppel water ingedaan en streep bleef staan. Net weer test gedaan met urine van 2 uur en 40 minuten weer binnen afleestijd een hele lichte roze streep wel iets donkerder dan de vorige. Laten opdrogen druppel water en streep blijft staan. Ik vind het nog niet zo positieve test dat ik volmondig kan zeggen dat het echt echt een super positieve test is. Na 2 uur lang gestaart te hebben de testen weggegooit omdat ik constant blijf focussen erop. Heb fotos gemaakt maar aangezien het op de telefoon al moeilijk te zien is laat staan na het uplouden ervan hier. Ik voeg hem erbij ook al weet ik dat kwaliteit zo slecht is dat je het amper zoet ben ik bang. Pff ik wacht gewoon nog 2 dagen en mocht er dan nog geen maandelijke probleem voor zijn gevallen ga ik weer testen. Kan het zijn dat kruidvat 2voor5 euro valse positieve test uitslag geef binnen de 5 minuten?

2. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

Dec 3, 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Geprobeerd foto bestand te openen en up te louden maar failed geeft tie aan 0.o. ik hou jullie op de hoogte in ieder geval en hoop dat jullie antwoord kunnen geven op kruidvat test vraag. Groetjes

3. MoodyL

MoodyL Bekend lid

Feb 6, 2015
    504
    0
    0
    gent
    Ik heb nog nooit een vals positief resultaat gehad met deze testen. Als je 2 keer binnen de 5 min een lichte streep had denk ik dat je zwanger bent. Misschien wel aan te raden om eens te testen met ochtendurine, dan is het hcg veel geconcentreerder en zou je een donkerdere test moeten bekomen.

Ben benieuwd en duim voor jou!

4. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Ik heb alleen maar fijne ervaringen met de k2v5.

5. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

Dec 3, 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Dank je wel voor de reacties. Het was binnen de 5 minuten hele lichte 2e roze streep maar niet zo licht dat je je ogen moest fijnknijpen. Was best goed te zien als je in daglicht stond. Manlief en zus hebben t gelukkig ook bevestigt zodat ik niet aan mijn ogen hoefde te twijfelen hihi. Ik wacht 2 dagen af als me maand sonde wegblijft en dan ga ik weer een testje wagen. Ik hou jullie op de hoogte. Groetjes

6. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

Feb 1, 2015
    536
    173
    43
    Female
    Ik alleen maar fijne ervaringen met kv2v5. Zou het inderdaad eens met ochtendurine proberen, of nog een dag of twee wachten (als je dat lukt ;) )
    Succes en hoop dat ik je kan feliciteren

7. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

Dec 3, 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Ochtendurine was idd beter geweest. Maar voor t eerst na een jaar kreeg ik vanmiddag toch het idee dat ik testen moest kopen... 2 dagen zal wel moeilijk zijn maar gelukkig moet ik 2 dagen ochtenddiensten werken en begin ik vanaf 7:00 maar heb eerlijk gezegd geen zin om te turen in de vroege ochtend haha. Zaterdagochtend ben ik kruidvats eerste klant en grijp ik meteen naar de digitale clear bleu hihi

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Hier ook alleen positief over deze testen. Niet zwanger betekend spierwit.
    Ben benieuwd hoe het nu met je gaat. Heb je nog getest?

9. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

Dec 3, 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Sorry door drukte late reactie. Gisterenavond laat ongesteld geworden een dag te laat maar nu vertrouw ik de kruidvat 2v5 helemaal niet meer vooral omdat t echt duidelijk te zien was binnen de 5 minuten. Dus dat word voortaan clear bleu kopen.

10. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Wat onwijs balen.. :(

11. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

Dec 13, 2014
    1,858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    kv 2v5 zijn echt stomme testen ze werken niet tegoei.
    een streep is een streep meid! en 2x vals zou niet kunnen denk ik.
    maak je geen zorgen mijn testen waren ook bijna niet duidelijk (de streep) en pas na de afleestijd positief. na een halve dag is deze pas tegoei opgedroogd
    1tip
    doe op je nod een cb digitaal die geeft zekerheid en rust

12. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ah nee Menneke. Wat ontzettend balen. :( Héle dikke knuffel!!!

13. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

Dec 3, 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Dank je wel. Tsja volgende ronde hopen dan maar alweer een jaar verder. Maar alles komt uiteindelijk goed :)

Share This Page