Hoi! Mijn vriend en ik hebben besloten om vanaf mijn volgende cyclus voor een tweede kindje te gaan. Ik heb altijd een cyclus van 28 dagen. Nu ben ik inmiddels 3 dagen over tijd. Dagelijks heb ik 2 a 3 druppels helderrood bloedverlies, maar that's it. Vanochtend werd ik wakker met hevige rugpijn. Mijn eerste ongi dag was 19 december. Op 29 of 30 december hebben we onveilige seks gehad (voor het zingen de kerk uit) De andere keren waren veilig. Vanochtend een action test gedaan; negatief Ik vind het ontzettend raar dat ik minimaal bloedverlies heb. Dit heb ik normaal nooit! Het blijft echt bij 2 a 3 druppels per dag. Daarnaast baal ik ervan. Ik had altijd een perfecte cyclus en wist dus ongeveer wel wanneer mijn ovulatie eraan zat te komen (handig voor volgende maand). Heeft iemand dit ook al eens gehad, zo weinig bloedverlies?
Hoe lang ben je van de anticonceptie af? Hoe waren je cyclussen afgelopen tijd? Heb je ovulatietesten gebruikt en/of getemperatuurd?
Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar als ik naar de data kijk zou het weleens raak kunnen zijn. Ik zou het nog even afwachten en over een paar dagen nogmaals een testje doen.
Ik gebruik geen pil Meer sinds oktober 2014. we gebruiken condooms als anticonceptie. Afgelopen tijd zoals ik al schreef altijd een cyclus van precies 28 dagen. Ik heb geen ovu testen gebruikt of getemperatuurd omdat ik niet bezig was met zwanger worden..
Ik vraag mij af waar je dat op baseert? Tuurlijk is de kans op een zwangerschap iets groter bij coïtus interruptus maar niet zo groot dat ik direct uit zou gaan van een zwangerschap. @TS: je menstruatie kan een keer minder hevig zijn dan anders. Ik zou dan ook er niet van uitgaan dat je over tijd bent aangezien je wel gewoon bloedverlies hebt.
Maar ook als dit maar 2 druppels per dag zijn? Ik meen dat je pas dag 1 ongi mag tellen als je echt vloeit..
Net nog een test gedaan. K2v5 Niks.. dan maar weer afwachten totdat het echt doorbreekt. View attachment 523871