Hoi allemaal !! Ik ben net 7 weken in verwachting van ons 1e kindje. Ik ben Nederlands en mijn vriend Antilliaans. Nu heb ik begrepen dat het op de antillen heel normaal is om de naam van de mama en papa te mixen, om zo tot een naam voor je kindje te komen. Hebben jullie suggesties????? Mijn naam: Susanne Vriends naam: Gregory Bedankt voor jullie hulp ! xx
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Dat is wel heel erg lastig zeg. Resa Sera Sury Serge Rune Verder kom ik niet haha. Als je er niks uit kunt halen moeten jullie dit dan toch of kiezen jullie dan gewoon een naam geheel naar jullie wensen? Waar houden jullie van?
dankjewel ! Ja het is inderdaad erg lastig haha. Het is niet zo dat we onze namen "moeten" mixen, maar het leek ons wel heel leuk omdat je dan toch wel een unieke naam krijgt. Maar met onze 2 namen ben ik idd bang dat we er niet echt uit zullen gaan komen haha ja en waar we van houden..... Spaanse namen vinden we heel mooi en of het een lange of korte naam is dat maakt niet uit....
Heb het idd vaker gehoord van het namen mixen, heb even nagedacht maar ik kan er niks van maken ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
bedankt! jaa wij ook ! haha en als het echt niks word word dan gaan we maar niet mixen @ zogezegend ;heel erg bedankt voor de voorbeelden ... De eerste 2 namen vind ik wel heel mooi, maar verder worden ze Te apart hahah xx
susanne gregory Voor een jongen ""Ryan"" voor een meisje "" Ryanne"' Voor een jongen ""yesse"" Voor een meisje ""Ganessa""
Wat spaanse namen: Meisje: - Ainhoa - Raquel - Chenoa - Mireia - Marisa - Elena - Melania - Alina Jongen: - Alejandro - Sergio - Leandro - Césareo - Fernando - Matéo - Salvador - Rodrigo ( vind ik zelf een mooie) - Santiago - Andrés - José - Alexis (kan ook voor meisje)
Susy Al weet ik niet echt of dat een leuke naam is voor een mix kindje. Ik krijg zelf ook een halfbloedje, al weet ik al dat het een jongen is, maar ik vind Susy op zich wel leuk, maar het moet wel bij je passen. Ik weet zelf ook nog geen naam, het is zoooo moeilijk om een passende naam te vinden. Veel succes!
Mixen van jullie namen (geen idee of het jullie smaak is hoor): Soreya Nora Nyssa Serena Sean Ray Soren Ik ken twee half Antilliaanse meisjes en ze heetten Amaya (spaanse naam) Alaïa (a-laaija)