Hey Meiden, Sinds wij weten dat het wondertje in mijn buik een mooi ventje word, zijn we hard op zoek naar een leuke, stoere jongensnaam! Dat is moeilijker dan we dachten! Favoriet nu zijn: Jesse, Jelle Maar .... Misschien zien we namen over het hoofd, en kunnen jullie ons daar bij helpen! We houden allebei niet van namen als: Duncan, Jaydan, Damian enz. Bedankt alvast! Liefs Liefde is
Ben bang dat je topic verplaatst gaat worden naar het namen gedeelte Wat betreft jongens namen ik hou van de naam jesse!! Helaas was vriendlief niet zo enthousiast haha.. Stoere namen vind ik: Brett Brent Kay Jay Jimme
Moet het aan nog meer voorwaarden voldoen? bijv internationaal of hollands? Thijs Ian Jelte Stijn Daan Joeri Sven Moeilijk he, wij hadden DE naam al als het een meid zou worden, voor een jongen hebben wij er wat langer over gedaan, maar we waren er wel redelijk vlot uit (ook hulp gevraagd hier )
In je rijtje vind ik ook passen: Abe, Auke, Bauke, Douwe, Fedde, Hessel, Hidde, Hylke, Ids, Jelte, Jurre, Melle, Rutger, Sander, Siebe, Sietze, Sjoerd, Sybren, Wessel, Wietse/Wytse.
jayden, raychel, livio, elten, ziggy en fleuris spreek je uit als flowris ik krijg z4elf ook een zoon ik denk aan raychel
Ik vind Jesse de leukste naam van de namen die je noemt. verder: Hugo Lucas Mats Mees Siem Wout Hidde Merijn Tijn
Jim Jimmy Jos Laurens Bram Cas Fabian Ramon (op zijn Nederlands uitgesproken: Raa-mon en geen Ray-men) Joeri Wessel Succes met uitzoeken! denk dat een naam kiezen een van de lastigste dingen als je zwanger bent
Misschien: Abel Acke Almar, Almer Arne Bender Benne Berke Berre, Borre, Bor Biek Birk Bjarne, Bjarke Boas / Boaz Brem Danne, Denne Danté Dem, Dim, Diem Dev Ebbe Eldrik Emiel Erik Esben Fedde, Ferre Fedor Feije / Feie Felix Fimme, Finne Fjerre Floris Frode Hessel Hidde, Hisse Ibbe, Imme Iben Idse Iebe, Iede IJze Ilmar / Ylmar Imar Imre Isha Ivar, Izar Iwan, Ivan, Iven Jalke Jari Jarik Jarle Jarne, Jorne Jelt, Jent Jelte, Jelne Jens Jerre Jesten Jillis / Jilles Jisse Joas / Joaz Jonah, Jonan Jonne Jorben Jori Jorian Jorik / Jorick Joris Jorn, Joren Jorre, Josse Jorrijn, Jurrijn Jorrik / Jorrick Jossip Jurre, Jurren Kalle Kamiel Kare Kobe, Jobe, Tobe Koen Leander Len / Lenn Lev, Levijn Lode Loek Loïc / Lowiek Lorik Lowie Luuk / Luq Luxor, Luux Malte, Mente Maran Marlijn, Merijn, Merlijn, Marijn Marnik, Maurik Mas Mauk Maxim Melle Moaz Nanne, Nanno, Nando Nante Nas Niek Niel, Niels, Nels Nino Nisse Noam Nykle Ocke / Okke Odin Odis, Otis Olaf Ole, Olle Onne Oscar / Oskar Otmar Ove Owen, Owin Peije Pelle, Perre Pijke Raf, Rav Remi Renke Renne Revi Ries Rik Rinck / Rink, Rinke Riv, Riven Roan Robbe Rodi Rodin, Ronin, Ronan Rorik Rowen, Rowin Rubin Rune Sam, Sem, Sen Semme, Seppe, Sebbe Sibbe, Simme Siem Sil / Sill Silvan, Silven Silvian Silvijn Stan, Sten Stas Stef Stian Sverre Tabe, Tade Tabor, Tibor Teije / Teie / Tije / Theije / Theie / Thije Teun Tias / Thias Tibbe, Tibe Tim Tisse Toban, Toben, Tobin Tobias, Tobian Tom Torben / Thorben, Torbin / Thorbin Tore / Thore, Ture / Thure, Tuur Torre / Thorre Torsten / Thorsten Turias / Thurias Victor / Viktor Wander, Lander Wanne, Wannes Warre, Werre Wesse, Wessel Wisse Ysmar Zef, Sef Uit jullie lijstje vind ik Jelle het leukst!
Julian vind ik een klassieke maar mooie naam. Ikzelf hou meer van de engelse uitspraak maar de nederlandse uitspraak kan natuurlijk net zo goed. Veel succes!