we zijn niet geweest voor 2de prik , door sneeuw lukt het gewoon niet , maar ik heb niet afgebeld want op papaiertje stond als niet uit komt hoef je niet te bellen maar gewoon op andere datum komen , nu weet ik niet of elke dag kan of hebben ze speciale datum's ?friesland
@ Meesa : Hier is er in januari nog 1 datum voor inhaal entingen (Barneveld), maar ik weet niet of dat in andere delen van Nederland ook zo is.
15 januari in Leeuwarden. Maar je moet wel een goede reden hebben ( verzin eens iets) en een afspraak maken met het GGD
Dankje bosi nou goed reden toch sneeuw , en trouwens zoonlief was ook niet helemaal lekker dus dacht ik ,omdat op folder stond als niet schikt andere dag komen zonder af te bellen ,oke we gaan de volgende keer maar voor zekerheid zal ik dan eff bellen
januari kan je de 2e prik halen. Hou even de site van de ggd in de gaten daar staat de datum en tijd op binnenkort voor de prik. Wij konden ook niet wegkomen voor onze prikken en wij kregen te horen dat we in januari de 2e kunnen ophalen. En ja ik woon ook in friesland haha.....
Ik hoefde helemaal geen smoes te bedenken. Ik belde naar de ggd toe, en zij zeiden zelf dat de laatste ronde in januari is waar ik met me kindere heen kan gaan, moet alleen zelf de site van de ggd even in de gaten houden zei ze want daar komt op te staan welke dag en tijd....
GGD vertelde mij dat het de 15e was. Maar misschien moet jij in een andere plaats. Gelukkig konden we wel gaan die dag. Er lag hier toen nog geen sneeuw. Maar de dame van de GGD zei wel dat niet iedereen zomaar werd geaccepteerd. De sneeuw was blijkbaar een reden die ze dus wel accepteerden.
nee ik moet ook naar leeuwarden.....alleen zij ze bij mij de datum niet....daarom moest ik de site in de gaten houde omdat die volgens haar nog niet vast stond toen...... ze deden er bij mij niet moeilijk over iniedergeval dat ik in januari de prik kom halen. Misschien zitten er ook wel verschillende personen daar aan de telefoon. Want mij is geen datum verteld en jou wel weer...
Hier beide keren weinig last. Dagje hangerig, meer niet. Zelf had ik beide keren een stijve linkerarm, en was een dagje niet echt lekker. Volgens de brief die ik kreeg mag je inderdaad zonder aankondiging ergens anders gaan als je dat beter uitkomt.