Hallo meiden Ik zie op heel veel baby-uitzetlijstjes staan dat je een 2-delige waskom aan 'moet' schaffen. Waar is deze eigenlijk voor ? Is een badje alleen niet genoeg?
Oke...zo'n idee had ik zelf eigenlijk al wel dat deze niet gebruikt zou worden. Vraag me ook af waar die voor is dan?
Jamaar ik vond die bakjes van de waskomnmen dan zo klein ik drupte alles van het washandje ernaast ik vind het een onhandig ding.
Ik zet de flessen erin. Zoals de shamppo ed, staat alles netjes bij elkaar en hoef ik alleen maar die bak te pakken ipv flesje voor flesje
heyy das een handig idee voor als ik er een had, maar ga er niet een daarvoor aanschaffen, maar zeker een idee voor degenen die er al een hebben zoals ramona en het niet gebruiken
ik heb hem ook nooit gebruikt! Maar zo heb ik ook nooit het zeepbakje gebruikt eigenlijk! En het badje wordt hier ook al in geen maanden meer gebruikt, maar die mag straks voor ronde 2....
Heb dat ding 1 x gebruikt Zou het niet aanschaffen als ik jou was hoor..en mocht je het toch handig vinden als je kindje er eenmaal is is het zo gekocht..
uuuhm dat is om je kindje gewoon te wassen een bakje voor water met zeep en het andere bakje voor schoon water ik heb er wel een en die word zeker gebruikt want ik vind het super handig!
Mijn moerder gebruikte het voor mijn broertje elke dag. Kennelijk vond zij het wel handig. En inderdaad, een voor water met zeep en een met schoon water.
Wij hebben hier toen een klein emmertje voor gebruikt. Om 's morgens even gezichtje en handjes te wassen. Dan hoef je niet weg te lopen met je kleintje op de commode en kun je wel even lekker wassen.
Ik gebruik hem iedere ochtend, even een lekker washandje door zijn gezichtje, nekje, handjes en zijn billetjes..........lekker fris Aan de ene kant schoon warm water, aan de andere kant warm water met zeep! Je hoef dan niet een hele badje of emmer te vullen en als de kleine een ongelukje heeft heb je het zo bij de hand! En s'avonds doe ik hem voor zijn flesje even in badje en daarna bedje!
Ow wat goed, ik wist helemaal niet waarvoor die 2 bakjes diende, maar t is dus voor water met en water zonder zeep! Lol. Thanx dames, zo kom je nog eens wat te weten. Wilde t al aan de kraamverzorgster vragen straks, maar nu weet ik dus wat de functie is van 2 bakjes. Weet niet of we em gaan gebruiken, maar lijkt me idd wel handig hoor inderdaad voor kleine wasbeurtjes.
ik gebruik 'm ook regelmatig..... ideaal voor lekker wassen...... en alsik sochtends haast heb gebruik ik zwitsal goedemorgen washandjes..... kant en klare was handjes....