2 dezelfde auto's hebben

Discussie in 'De lounge' gestart door Picolientje, 10 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Pickup :eek::eek::eek:

https://goo.gl/images/MnEhb2

Iets met laadbak die hij nodig heeft voor zijn hobby en als voordeel voor mij dat er drie autostoelen op de achterbank passen, en het op grijs kenteken kan etc. Smoesjes...
    Mannen...

2. Picolientje

Picolientje Actief lid

14 mrt 2017
    301
    261
    63
    Oké, duidelijk:D Het was meer omdat het ook echt dezelfde auto's zijn. Het gaat om de Seat Ibiza, die lijken echt enorm op elkaar. De station is alleen iets langer.

Moet zeggen dat ik deze nog helemaal niet had overwogen, maar ik zag hem zojuist naast me staan op de parkeerplaats van school en dacht: hé, ik ga eens kijken of daarvan wat leuks te koop staat.
    En toen zag ik dus pas dat deze betaalbaarder is dan die andere (Ford Fiesta). Dus in 5 minuten tijd was het: oh, die is ook wel leuk. Dat ik daar niet eerder op ben gekomen. Hmm..maar we hebben er al zo eentje, zou dat niet raar zijn? Oh laat ik het eens op het forum peilen:roflmao:

Bedankt dames, ik ga eens verder kijken!

Rosje83 vindt dit leuk.
  3. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.174
    4.485
    113
    Ja echt een mannending denk ik. Hoe groter hoe beter...en niet vergeten dat er een V8 motor in ligt, dat vinden ze vaak ook belangrijk;)

Eva2011 vindt dit leuk.
  4. tantetoos

tantetoos Bekend lid

17 nov 2010
    619
    530
    93
    Ik weet niet of het een mannending is.... ik vind die auto om te kwijlen zo gaaf!! :roflmao:

flowertje36 en Eva2011 vinden dit leuk.
  5. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.174
    4.485
    113
    Hahaha echt:roflmao:!!!!
    Ik moet er eerder van :cry: huilen.
    Maar ik heb echt niets met auto’s ze vervoeren me. En ze mogen er best leuk uit zien. Maar dit is echt niet mijn smaak qua mooi.
    En zo’n V8 erin...tja leuk je staat er net zo goed mee stil in de file...;)

6. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Het zou mij niet boeien eerlijk gezegd:) ik zou eerder kijken naar een zuinige auto in afschrijving en verbruik...:)

Wij hebben één truttenschudder en één volledig electrische auto. Helemaal blij mee, maar ze lijken niet op elkaar en we hebben ook geen oprit :p

7. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Haha grappig toch. Mijn man heeft een mini en alle mini rijders proberen hun mini naast een andere mini te parkeren. Zo stonden er laatst 3 mini naast elkaar.
    En waarom zou je niet voor een zelfde soort auto gaan? Als hij prima rijd en jij er tevreden over bent.....succes met kiezen en de aankoop

8. tantetoos

tantetoos Bekend lid

17 nov 2010
    619
    530
    93
    Ja ik vind hem echt mooi... maar waarschijnlijk als ik er 1 zou hebben zou ik ook bij elke tankbeurt moeten huilen :cry::roflmao:

mamameer vindt dit leuk.
  9. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Volgens vriend rijdt die Dodge 1:9 op gas. Geloof er niks van, vind het allemaal maar penisverlengers.
    Geef mij maar een tweewieler met een jankende V4 er in ;)

tantetoos vindt dit leuk.
  10. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.656
    113
    Afschuwelijk brrrr. Wij noemen het een auto voor mannen met een kleine p Compensatie auto :p

11. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Hebben wij ook. Een station en gewone versie van zelfde merk en type. Is niks geks aan.

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Oh ja ik vind ze ook super!! Dat is echt mijn ultieme droomauto (maar is in Nederland echt geen geschikte auto vind ik dan ook wel weer)

13. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Wij hebben ook twee Volvo’s. Een cabrio en een SUV. Wij vinden het wel grappig!

14. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Een familielid heeft die pickup. Mooi om te zien, maar lijkt me vreselijk onhandig. Vooral met parkeren. Ze kunnen nergens een parkeergarage in, en als ze buiten parkeren zijn er minimaal 2 vakken nodig.
    En schijnt ook heel onzuinig te zijn.. maar ze zullen dan denk ik een gastank hebben.

On topic: ik zou daar schijt aan hebben en gewoon de auto kiezen die je zelf wil. Al neem je ook een station model, lekker belangrijk.

15. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.709
    4.025
    113
    Overijssel
    Gewoon doen! Enne....dan kun je zo mee doen met de FB pagina ANWB stelletjes :roflmao::roflmao::roflmao:

Indy89 vindt dit leuk.
  16. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.569
    3.507
    113
    Wij hebben een ford focus en een ford Mondeo. Alleen de focus is van 2002 en de Mondeo van 2012. Op den duur willen we de auto’s inruilen voor een ford fiesta en een ford galaxy.

Wel hetzelfde merk, maar niet hetzelfde type. Maar als het wel dezelfde types waren zou ik het ook doen.

17. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Kan prima hoor! Ik zou niet dezelfde kleur doen.

Ik heb uiteindelijk nadat mijn auto totall loss was gereden door m'n man dezelfde auto in dezelfde kleur teruggekocht. Ik wilde eigenlijk sowieso een andere kleur omdat ik het stom vond en mijn peuter mogelijk associaties zou hebben met het ongeluk.

Maar deze was leuk geprijsd en met alles er op wat ik er in wilde.

18. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Ik heb een hatchback leaseauto van mijn werk en wij hebben zelf de station variant. Dus ook twee dezelfde auto’s en onze buren hebben ze ook nog. Dat laatste is lastiger kan ik je zeggen :roflmao:

19. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Lekker doen als de auto fijn rijd. En het is binnen je budget. Gewoon doen.

Hier ook 2 dezelfde auto’s. Alle 2 een vw golf, zelfde bouwjaar alleen andere kleur. Vind wel grappig wil nog een bordje ophangen. VW parking only.

20. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik zou niet snel voor exact dezelfde auto gaan, zou dan op zn minst een andere kleur willen.
    Maar goed ieder zn eigen keuze, als jij het een fijne auto vind waarom niet.

Deel Deze Pagina