Pickup https://goo.gl/images/MnEhb2 Iets met laadbak die hij nodig heeft voor zijn hobby en als voordeel voor mij dat er drie autostoelen op de achterbank passen, en het op grijs kenteken kan etc. Smoesjes... Mannen...
Oké, duidelijk Het was meer omdat het ook echt dezelfde auto's zijn. Het gaat om de Seat Ibiza, die lijken echt enorm op elkaar. De station is alleen iets langer. Moet zeggen dat ik deze nog helemaal niet had overwogen, maar ik zag hem zojuist naast me staan op de parkeerplaats van school en dacht: hé, ik ga eens kijken of daarvan wat leuks te koop staat. En toen zag ik dus pas dat deze betaalbaarder is dan die andere (Ford Fiesta). Dus in 5 minuten tijd was het: oh, die is ook wel leuk. Dat ik daar niet eerder op ben gekomen. Hmm..maar we hebben er al zo eentje, zou dat niet raar zijn? Oh laat ik het eens op het forum peilen Bedankt dames, ik ga eens verder kijken!
Ja echt een mannending denk ik. Hoe groter hoe beter...en niet vergeten dat er een V8 motor in ligt, dat vinden ze vaak ook belangrijk
Hahaha echt!!!! Ik moet er eerder van huilen. Maar ik heb echt niets met auto’s ze vervoeren me. En ze mogen er best leuk uit zien. Maar dit is echt niet mijn smaak qua mooi. En zo’n V8 erin...tja leuk je staat er net zo goed mee stil in de file...
Het zou mij niet boeien eerlijk gezegd ik zou eerder kijken naar een zuinige auto in afschrijving en verbruik... Wij hebben één truttenschudder en één volledig electrische auto. Helemaal blij mee, maar ze lijken niet op elkaar en we hebben ook geen oprit
Haha grappig toch. Mijn man heeft een mini en alle mini rijders proberen hun mini naast een andere mini te parkeren. Zo stonden er laatst 3 mini naast elkaar. En waarom zou je niet voor een zelfde soort auto gaan? Als hij prima rijd en jij er tevreden over bent.....succes met kiezen en de aankoop
Ja ik vind hem echt mooi... maar waarschijnlijk als ik er 1 zou hebben zou ik ook bij elke tankbeurt moeten huilen
Volgens vriend rijdt die Dodge 1:9 op gas. Geloof er niks van, vind het allemaal maar penisverlengers. Geef mij maar een tweewieler met een jankende V4 er in
Oh ja ik vind ze ook super!! Dat is echt mijn ultieme droomauto (maar is in Nederland echt geen geschikte auto vind ik dan ook wel weer)
Een familielid heeft die pickup. Mooi om te zien, maar lijkt me vreselijk onhandig. Vooral met parkeren. Ze kunnen nergens een parkeergarage in, en als ze buiten parkeren zijn er minimaal 2 vakken nodig. En schijnt ook heel onzuinig te zijn.. maar ze zullen dan denk ik een gastank hebben. On topic: ik zou daar schijt aan hebben en gewoon de auto kiezen die je zelf wil. Al neem je ook een station model, lekker belangrijk.
Wij hebben een ford focus en een ford Mondeo. Alleen de focus is van 2002 en de Mondeo van 2012. Op den duur willen we de auto’s inruilen voor een ford fiesta en een ford galaxy. Wel hetzelfde merk, maar niet hetzelfde type. Maar als het wel dezelfde types waren zou ik het ook doen.
Kan prima hoor! Ik zou niet dezelfde kleur doen. Ik heb uiteindelijk nadat mijn auto totall loss was gereden door m'n man dezelfde auto in dezelfde kleur teruggekocht. Ik wilde eigenlijk sowieso een andere kleur omdat ik het stom vond en mijn peuter mogelijk associaties zou hebben met het ongeluk. Maar deze was leuk geprijsd en met alles er op wat ik er in wilde.
Ik heb een hatchback leaseauto van mijn werk en wij hebben zelf de station variant. Dus ook twee dezelfde auto’s en onze buren hebben ze ook nog. Dat laatste is lastiger kan ik je zeggen
Lekker doen als de auto fijn rijd. En het is binnen je budget. Gewoon doen. Hier ook 2 dezelfde auto’s. Alle 2 een vw golf, zelfde bouwjaar alleen andere kleur. Vind wel grappig wil nog een bordje ophangen. VW parking only.
Ik zou niet snel voor exact dezelfde auto gaan, zou dan op zn minst een andere kleur willen. Maar goed ieder zn eigen keuze, als jij het een fijne auto vind waarom niet.