Hahaha wat maakt dat nou weer uit? Als ie fijn rijdt enbinnrn je budget is.. lekker boeiend. ( auto’s interesseren me echt geen r**t) en wat de buren vinden nog minder
Ik vind daar nou echt helemaal niets sufs aan eigenlijk. Als je het een fijne auto vind en kan betalen is dat toch het belangrijkste?!
Mijn man is ook steeds aan het kijken naar een dodge ram en ik denk alleen maar dan kan ik veel minder meenemen op vakantie (hij heeft nu een hele luxe vw bus)
Mijn vriend heeft zo'n lelijke, onpraktische dodge ram Het kost hem €100,- per maand aan gas en €50,- per kwartaal aan benzine (hij start op benzine). Mijn auto kost me 180€ aan benzine elke maand... Het is een leuk ding hoor, maar neemt veel ruimte in (hij past niet in één parkeervak. In de breedte wel, in de lengte niet) en parkeergarages willen nog wel eens een uitdaging zijn. Maar, goed, daar wen je dan weer aan. Zijn pickup bak is afgesloten, dus daar kunnen heleboel spullen in
Voordeel voor jou dat er drie autostoelen op de achterbank passen. Voor...? Als je boodschappen gaat doen bijvoorbeeld? En waar parkeer je dat slagschip dan bij de supermarkt? OT: wat is daar suf aan? Wij hebben zo’n 13 jaar lang twee Seats op de oprit gehad. Niet 2 dezelfde types, maar toch. Ik vind het een fijn merk dus zou er gewoon voor gaan.