Jeetje meid, goede intuitie heb jij! Je was echt zeker van je zaak en die test is zoooooo overduidelijk. Jeetje, je zou bijna denken dat je langer zwanger bent! Maar als je je eisprong rond de 4de hebt gehad klopt het wel dat hij zo knalt. Wat betreft BV...mijn dochtertje dronk ook gewoon door terwijl ik zwanger was van mijn zoontje. Maar de laatste 2 maanden van de zwangerschap liep mijn BV zodanig terug dat het geen zin meer had. Ach, ze heeft alsnog 21 maanden BV gehad. Supergefeliciteerd. Genieten maar!!!
haha weet niet of het intuitie was of gewoon de krampen in mijn buik die het deden vermoeden Test was idd overduidelijk, dat was wel fijn: eindelijk bevestigd wat ik al dacht! We hebben deze maand alleen 5 mei sex gehad daar manlief hierna een nierbekkenontsteking had dus dat zou em dan echt moeten zijn Hopelijk mag Beau ook nog een paar maandjes bij mij drinken, gun het hem ook zo! maar wat je zegt: deze 14 maanden heeft hij in elk geval vast gehad! dank jullie allemaal voor de felicitaties meiden! xx
Haha ze had zich aangemeld omdat ze niet 100% zeker was, en nu ze het weet wil ze erover praten, zie vorige page. Proficiat hoor geen tuurtest voor jou haha.
dank jullie meiden! @MayD; zoals al genoemd: nu gewoon weer actief met eigen topic @Nora; nee hé, je hoeft niet te turen hihih strepen stonden er ook meteen dus was echt geen twijfel over mogelijk! @TiTara; ik hoop het ook! ga in elk geval zolang mogelijk nog door met BV geven
hahaha... sorry dolfijn1982 hahaha (krijg je ervan als je niet alle posts leest he? hahaha) Gefeliciteerd!!!