2 dgn na NOD nog negatieve test maar niet ongi

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mystje79, 8 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystje79

Mystje79 Lid

4 jun 2013
    99
    0
    0
    Rotterdam e.o.
    Beste allemaal,

Op 22 juni heb ik mijn eisprong gehad, voelde in de ochtend een kleine steek rechts in mijn eierstokken volgens mij. Dagen daarvoor, dezelfde dag (gelijk na eisprong) en dagen erna flink geklust.
    Mijn cyclus bestaat uit 26 dagen. Afgelopen zaterdag (6 juni) had ik dan ongesteld moeten worden met eventueel uitloop naar zondag 7 juni.
    Volgens mijn Period Tracker app, ben ik dus officieel twee dagen over tijd. Ik krijg echter alleen maar negatieve uitslagen op de zwangerschapstesten.... terwijl de feestweek er echt nog niet is. Wel wat ongi krampen, maar verder niks.
    Nu ben ik ook bezig met klussen (verven met verf op terpentine basis) maar daar ben ik dus vanaf vandaag acuut mee gestopt. Hopelijk heeft dat geen slechte invloed gehad.
    De assistente van de huisarts heeft gezegd dat ik eind deze week pas opnieuw moet testen. Is dat niet erg laat? Wat is jullie ervaring?

Oehhh ben zo zenuwachtig. Hoop echt dat het goed gaat!

Mystje:)

2. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Ik hoop voor je dat het raak is. Maar kan het niet zijn dat je ei later is geweest? Steekjes kunnen namelijk ook het groeien van het eitje zijn. Of misschien maak je heel traag HCG aan. Test verder om de twee dagen, hopelijk verschijnt er snel een tweede streep!!!

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Klopt!

En hoe lang waren je laatste cyclussen? Altijd 26 dagen of ook wel eens wat langer?

En ben je al lang gestopt met de pil?

Ben je voor de eisprong ook uitgegaan van wat die app aangaf? Een appje kan niet in je lichaam kijken.Die gaan uit van een gemiddelde.In de meeste gevallen komt je eisprong eerder of later dan dat een app aangeeft.

Maar om je niet te ontmoedigen....Geen bloed geeft moed! Over een paar dagen nog eens testen.

4. Mystje79

Mystje79 Lid

4 jun 2013
    99
    0
    0
    Rotterdam e.o.
    Wat fijn dat mensen meedenken! Ik ben in Januari gestopt met de pil. De eerste cyclus was 31 dagen, daarna constant 25 dagen behalve de laatste twee maanden, namelijk 26 dagen. Dus ik ben van de 26 dagen uit gegaan met uitloop naar dag 27....

Maar misschien moet ik inderdaad maar uitgaan van latere eisprong,.... en dat ik dus echt te vroeg ben. Ondanks dat de app qua ongesteldheid altijd goed zat.

Hoop echter zo dat het wel zo mag zijn,.......

Duimen dus maar,.....

5. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Ik heb ook meerdere keren gehoopt dat ik zwanger was, omdat ik op m'n NOD nog niet ongesteld was. Maar bij mij was 't gewoon net een wat langere cyclus dan ervoor.. & ik voelde die keren ook echt van alles en had echt 't gevoel dat ik zwanger was, maar helaas.
    Het kan natuurlijk wel, maar ik zou er niet teveel vanuit gaan.

Deel Deze Pagina