Spierwitte afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Star87, 21 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    #1 Star87, 21 mei 2015
    Laatst bewerkt: 21 mei 2015
    Hallo dames!!!

Wat leuk om met jullie mee te lezen en te schrijven!:)
    Ik ben nieuw op dit forum maar lees al een tijdje mee met jullie.
    Ook ik ben 2 maandjes geleden gestopt met anticonceptie omdat wij heeeel graag samen willen gaan voor een kindje! Zo leuk en o zo spannend:)

Eerste maand had ik een cyclus van 30 dagen en daarna 28 dagen. Wel netjes na 12 jaar de pil geslikt te hebben vind ik:)
    Nu denk ik, met de nadruk op denk, want ik weet niet helemaal hoe het voelt.. Dat ik eergister mijn eisprong heb gevoeld. Gevoelige eierstokken en sinds vandaag hele witte afscheiding, nog nooit zo gehad eigenlijk. Wat zou dit kunnen betekenen, iemand van jullie dit ook ervaren? :)

2. priscilla243

6 mei 2015
    46
    0
    0
    Hoi kan zo zijn ja idd dat je een eisprong hebt.als je doorzichtige cervixslijm krijgt heb je je vruchtbaarste dagen.kunt ook ovulatie testen van cb gebruiken. We zijn ook bezig met klussen. Ronde 3. Succes!!:)

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Eisprong voelen is niet echt betrouwbaar, Dan moet je ovulatietesten doen en temperaturen.
    Als ik mijn eisprong had, had ik cervixslijm alsof het rauw eiwit was

4. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Zeker weten doe ik het inderdaad niet, maar ben nog niet bezig met ovulatie testen omdat we net bijna 3 maandjes bezig zijn.
    Wel heb ik dus gisteravond een bloeding gehad.. Terwijl ik pas over anderhalve week ongesteld moet worden. Denk niet dat dit ongesteld zijn is, want het is heel erg weinig, maar wel hele dag door het gevoel daarvan. Wat zou dit kunnen betekenen?

5. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Ik lees mee, want heb precies hetzelfde.

6. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Spannend he rataplan! Ik heb al het eea opgezocht, en dit kan een ovulatiebloeding betekenen. Omdat je eitje met "geweld" een sprongetje heeft gemaakt en er een soort beschadiging plaatsvind, kun je even gaan bloeden, is niets ernstigs en heeft ook niets met vruchtbaarheid te maken verder.

Hoeveel dagen zat er bij jou tussen van een waarschijnlijke eisprong naar bloeding?

7. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    1 dag denk ik. Eergister mijn vermoedelijke ei en gisteravond veegje bloed. Maar ik blijf lichte ongi krampen houden. En dat vind ik zo raar.

8. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Ik had het ongeveer 4/5 dagen daarna en heb het nu al vanaf vrijdag, dus nu al 3 dagen.
    Denk niet dat dit ongesteld zijn is. Dat zou ook veel te vroeg zijn. Dus misschien toch ovulatie bloeding. Zou het ook wel graag willen weten. Heeft iemand anders dit ook eens gehad??

Deel Deze Pagina