Goedemorgen Afgelopen zondag 5/3 heb ik een 9 vellige embryo in natuurlijke cyclus teruggeplaatst gekregen. Nou had ik net bij het afvegen flink wat oud bruin slijmerig bloedverlies.. Het gaat toch niet nu al fout?!
He wat ontzettend onzeker. Ik ken het gevoel van vroegtijdig bruin en bloedverlies. Twee dagen na tp is wel snel, zowel voor innesteling als iets anders lijkt me. Heb je nog medicatie gebruikt,bv pregnyl? En wanneer. Bij mij lijkt het samen te hangen met de eisprong namelijk. Hopelijk is het inmiddels verdwenen en kun je weer met een rustiger gevoel het wachtbankje op. Sterkte.
Oo wat vervelend!! Ik heb het ook een keer gehad maar dan bij een cryo tp. 2 dagen daarna ( dus 4 dagen na tp) werd ik echt ongesteld maar het wil niet zeggen dat dat bij jou ook zo is natuurlijk.. je kan niet meer doen dan afwachten. Succes meid hou ons op de hoogte.
Kan ook nog wat oud bloed zijn wat na de TP is gekomen door bijv een schrammetje op je baarmoedermond/hals. Anders innesteling misschien?