Ik ben samen met mijn vriend bezig voor een kleintje. Nu ben ik gestopt met de pil en netjes me eisprong gehad en ook gevoeld. Ik moet over 7 dagen ongesteld worden maar nu ik heb een heel raar gevoel in me onderbuik het lijkt wel banden pijn. Het trekt en af en toe steekt het wat. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Het zou kunnen dat dit al een reactie is vanuit de baarmoeder dat er iets zit.. Maar ik denk elke maand wel wat te voelen en word ik toch ongesteld. Ik hoop voor je dat het goed uitpakt! Succes!
Wellicht voel je de weg die het eitje aflegd. Maar kan ook de voorbereiding zijn van slijmvlies wat over gaat tot menstruatie... Ik heb ook wel es niet elke ronde maar soms wel dan weer niet
Ga je vandaag testen dan? Ik heb zo vaak van alles gevoeld en gedacht, je lichaam kan je zoooooo voor de gek houden. Tot het moment dat ik wel zwanger bleek maar geen klachten had
Dacht ik gister ongesteld te zijn geworden bleek het 1 druppeltje en nu is het hellemaal weg vanavond maar even testen
hmz, 1 drupje bloed is geen menstruatie. Hoe is het verder met het trekkerige gevoel in je buik? Als je ongi niet doorkomt zou ik inderdaad even een test doen. Ik duim voor je!
Ben ook benieuwd inderdaad. Maar is je cyclus altijd regelmatig? Zo weinig bloed zou ook een innesteling kunnen zijn, en dan heeft testen nu nog niet zoveel zin. Ik hoop voor je dat je zwanger bent!