Hoi ik zit met het volgende een maandag had ik een positieve ov test , maar mijn temp gaat maar heel langzaam omhoog. Ik moet 2dagen na positieve ov beginnen met progesteron . Ik kan normaal altijd heel goed mijn ei vinden maar nu twijfel ik toch wel heel erg. Ik hoop dat iemand het mij kan zeggen of ik vanavond kan beginnen.
Ik zou het wel doen. Je had immers een positieve ov test en daar moet je maar vanuit gaan, toch? Wat kun je anders? Je temp hoeft niet perse hard te stijgen na een eisprong...
Ik denk wel dat je ei geweest is op dag 18, dus had je al moeten beginnen met progesteron. Ik weet niet of het kwaad kan om er later mee te beginnen?
Babyproject bedankt ja ik denk dat ik vanavond toch maar begin met progesteron. wen dankje voor je antwoord maar dag 18 lijkt me nogal stug omdat ik dag 19 een positieve ov test had en je kan toch niet een dag na je eisprong een positieve test hebben. En op je vraag antwoord te geven het zou niet veel uitmaken als ik later begin ze zijn aan het kijken of dit voor ons de oplossing is om zwanger te blijven
Idd dat is wel vreemd, maar ik keek even snel alleen naar je temp. Ik hoop dat de pogesteron werkt en je zwanger wordt van een plakbeeb!