klets topic zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bloem24, 2 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem24

bloem24 Actief lid

13 mrt 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    Hey meiden,

Ik zat met wat meiden op een topic vandaag nod.. zou mijn valentijns eitje geluk brengen? en we hadden het idee om het via een ander topic voort te zetten, aangezien er veel meiden helaas niet zwanger waren :(.
    Zelf heb ik 14 februari een positieve ovulatietest gehad, maar ben nu nog niet ongesteld geworden, maar helaas ook geen positieve zwangerschapstest:(.
    Dus meiden wil je zwanger worden kom gezellig hier mee kletsen ;) gezellig elkaar op de hoogte houden en met elkaar hopen.

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    In het forumgedeelte Zwanger Worden Clubs kun je kletstopics vinden van meiden die in een vergelijkbare situatie zitten. Succes!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dit soort topics worden meestal gesloten omdat er al topics voor zijn ;)

4. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Wij zijn ook bezig om zwanger te worden... :) ik heb wel af en toe steekjes onderbuik.. İk hoop dat het raak isss.maar ik weet niet wanneer me NOD is ( onregelmatige cyclus :( ) laats ongie op 5 feb...

5. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Wij zijn ook bezig om zwanger te worden... :) ik heb wel af en toe steekjes onderbuik.. İk hoop dat het raak isss.maar ik weet niet wanneer me NOD is ( onregelmatige cyclus :( ) laats ongie op 5 feb...

Groetjesxxxxx

Deel Deze Pagina