Hey meiden, Ik zat met wat meiden op een topic vandaag nod.. zou mijn valentijns eitje geluk brengen? en we hadden het idee om het via een ander topic voort te zetten, aangezien er veel meiden helaas niet zwanger waren . Zelf heb ik 14 februari een positieve ovulatietest gehad, maar ben nu nog niet ongesteld geworden, maar helaas ook geen positieve zwangerschapstest. Dus meiden wil je zwanger worden kom gezellig hier mee kletsen gezellig elkaar op de hoogte houden en met elkaar hopen.
In het forumgedeelte Zwanger Worden Clubs kun je kletstopics vinden van meiden die in een vergelijkbare situatie zitten. Succes!
Wij zijn ook bezig om zwanger te worden... ik heb wel af en toe steekjes onderbuik.. İk hoop dat het raak isss.maar ik weet niet wanneer me NOD is ( onregelmatige cyclus ) laats ongie op 5 feb...
Wij zijn ook bezig om zwanger te worden... ik heb wel af en toe steekjes onderbuik.. İk hoop dat het raak isss.maar ik weet niet wanneer me NOD is ( onregelmatige cyclus ) laats ongie op 5 feb... Groetjesxxxxx