oke ik ga een heel vage beschrijving neerzetten, haha. hopelijk herkent iemand het. de genre is romantisch/komedie. Het gaat over een vrouw en die heeft volgens mij een eigen banketbakkerij of broodjeszaak. Ze komt een man tegen die politieagent is en samen hebben ze leuk contact. Zij gaat met hem mee in de politiewagen een middagje auto's flitsen. Dan gebeurt er iets waardoor ze ruzie krijgen en de vrouw wil het goedmaken. Ze rijdt in haar auto langs de agent (die weer staat te flitsen) en haalt allemaal ongein uit zodat hij haar gaat arresteren. ze rijdt bijvoorbeeld veel te hard, en half uit het raam hangen etc. Alles om zijn aandacht te trekken, maar hij reageert nergens op. Dan bakt ze een taart en zet het voor zijn deur. Hij moet er niks van weten en uiteindelijk staat het ding in de regen en eten de dieren het op. het komt wel goed tussen de twee. dit is alles wat ik weet. wie o wie kan mij helpen?
Bridesmaids (2011) - Filminfo - Film1.nl Ik denk dat het deze film is. Bridesmaids. De verhaallijn die jij beschrijft komt in de film voor maar is niet het hoofdverhaal. Ik ben er vrij zeker van dat jij deze film bedoelt
bedankt! het hilarische is dus dat de rest van de film mij totaal niet bekend voorkomt ik ga de film wel binnenkort kijken. ik ben benieuwd