Hoop dat al het duimen heeft geholpen vandaag. Hou al de hele tijd je topic in de gaten😉 ik duim nog een poosje door
Haay Allemaal, bedankt voor het meeduimen vandaag maar helaas heeft het niet gebaat Echo zal er voor mijn ogen vreemd uit, nu leken het wel 3 ringetjes en geen vruchtje te bekenen. Maandag wordt ik gebeld voor een afspraak bij de gyn. Ik heb nog nooit eerder een miskraam meegemaakt kijk er best tegen op. Denk dat ik wel voor een curretage ga kiezen omdat ik het eigenlijk allemaal achter de rug wil hebben. Wat adviseren jullie curretage, pillen of wachten? Mijn bevallingen zijn ook nooit van zelf gekomen daarom denk ik dat dit ook niet snel zal gebeuren. Hopen dat ik en alle dames die bezig zijn snel worden verblijd met een voldragen zwangerschap en een gezonde baby
He Fessia, Wat naar zeg! Lees mijn geopend onderwerp: Cytotec of Curettage? Daar staan veel ervaringen en meningen in. Liefs
Wat vreselijk moet dit voor je zijn wat een verdriet... Ik kan me wel voorstellen dat je geen zin hebt om af te gaan zitten wachten met zulk rot nieuws.. Ik heb er geen ervaring mee dus ik kan je ook niet vertellen wat het beste zou zijn.. Wat een ontzettend verdriet heel erg veel sterkte Veel liefs
Bedankt voor de reacties lieve dames Hoop dat dit snel achter de rug is zodat ik weer verder kan En dat de miskraam meevalt en geen bloedbad wordt. Liefs fessia