Er zit nu in (nieuwste doos) 1 bibi speen (i love mama) pampersbewaarbox voor doekjes pampers luiers mt. 1 sample sudocreme 3 tijdschriften over zwanger zijn zwitsal badolie sample 1 rompertje Verder geen waardebonnen
Ik kreeg bij mijn vorige zwangerschap 2x de doos van etos; ene opgehaald met bon en 2 weken later kwam er 1 thuis bezorgd; tja, daar kon ik ook niks aan doen.
Ik vind het niet aso om 2x dezelfde doos op te halen. Wij kregen immers 2x een bon (mail en post) om de doos op te halen. Tja, sorry hoor, maar dan ga ik lekker 2 dozen halen. Het is niet mijn schuld dat ze me 2x een bon sturen. In onze dozen zaten trouwens: * luiers maat 1 * potje sudocreme * speen * fiep (I love mama) * in 1 doos wel kortingen, in de andere niet * Spuugdoek * zwangerschapmagazine * doos voor verzorgingsdoekjes * verzorgingsdoekjes Volgens mij was het dat wel.
hier ook twee bonnen, een per email, en per post. en ik heb ze allebei opgehaald, omdat ik de inhoud BUITENGEWOON mager vond. de helft van wat ik volgens plaatje kon verwachten. zat zelfs nog een vrolijke brief bij van pampers, hierbij 16 luiers. Ik telde er maar 8. dus met 2 bonnen had ik alsnog één 'volwaardige' doos.