Wie oh wie, wil ze kwijt, ben naar alles op zoek, knuffeltje, rammelaar, lakentje, aankleedkussenhoes enz enz. Groetjes!
Hoi Ik heb niks voor je maar weet wel een leuke site waar ik vaak wat koop. Super service, vorige keer teveel geld overgemaakt omdat 1 product niet meer op tijd werd geleverd op tijd voor een verjaardag. Even gemaild en gelijk de volgende terug gestort, ik heb meermale besteld echt super site. Het is www.superspeelgoed.nl Moet je even bij baby kijken en dan woezel en pip. Ze hebben geen lakens maar wel speelgoed voor in de box.
Bedankt, had ook al op de site van Woezel en Pip gekeken maar misschien heeft iemand iets voor een schappelijk prijsje.
bij www.lesenfants.nl hebben ze ook heel veel Woezel en Pip spulletjes, of zoek je tweedehands artikelen?
Was opzoek naar de papieren lamp en die vond ik op deze site. Dus dat is al iets. Mag van alles zijn. Tweedehands maar nieuw. Maar ja tweedehands scheelt toch weer in prijs he
Ik heb nog een ontzettend leuk speelkleed van Woezel en Pip (met boog)! Heb m vorig jaar gekocht en is zo goed als nieuw (hadden nl meerdere speelkleden ). Heb tevens ook nog een boek en cd met liedjes maar doe ik niet weg daar mijn dochter deze nog steeds erg leuk vind! (dus wellicht een tip) Hoor het wel als je interesse hebt!
hai ik he een woezel en pip tas van de 9mnd beurs van 2008 en slofjes van ik dacht pip en een sleutelhanger van pip en een pip rammelaar. bieden maar! liefs nickyz
De tas heb ik al via deze site gevonden. Wat vraag je voor de sleutelhanger en de rammelaar? Past het door de brievenbus of moet het als pakketpost?
Is het een sleutelhanger die aan de buggy kan of meer voor aan je tas? Excl verzendkosten geef ik je 8 euro ga je daarmee accoord? Zo niet dan hoor ik graag een tegenbod.
Hallo, is het deze: http://www.lesenfants.nl/store/index.ph ... ts_id=1518 Dan heb ik wel belangstelling wat vraag je ervoor? Is het Woezel of Pip?
Ik heb een bal en een tuttellap met het grijze hondje erop. Ben bang dat het niet door de brievenbus past. Maar ik weet niet waar je woont?