Hallo op zaterdag en zondag had ik 2 overduidelijke positieve ovulatie testen, en op maandag en dinsdag weer negatief, dus een eisprong gehad, maar wanneer is nou dan mijn ei gesprongen, heb ik dan op zondag mijn ei gehad? omdat ik zaterdag ook al positief teste ( zondag ook) PFFF moelijk hoor zondag had ik erge steken maar ik dacht zondag omdat ik toen ook poisitief teste " nou mijn ei zal maandag wel zijn" omdat er altijd gezegt wordt dat je 12 of 24 uur na je positieve test pas je eisprong hebt. Terwel ik op donerdag en vrijdag ervoor een temp dipje had van 0,2 graden en zaterdag een stijgijng van 0,2 graden dit is ook te weinig toch? het moet toch altijd met 0,3 graden zakken en weer stijgen! Dit moest ik echt even vertellen mischien kunnen jullie men twijfels weg nemen hahaha. Groetjes
Nee, het moet met minimaal 0,2 graden stijgen en dit moet minimaal drie dagen aanhouden. Als je zondag nog een positieve test hebt gehad, is je eitje niet zaterdag al gesprongen. Zondag dus nog positief, dat betekend maandag of dinsdag je ei (24 tot 48 uur na een positieve test). Liefs
Ik heb dag 5 24-11 en 6 25-11 (zie album) van mijn cyclus positieve ovu testen gehad. Maar geen temp verhoging.... Op dag 11, 12 en vandaag dag 13 weer positieve ovu testen...(zie album) Nu maar afwachten wat mijn temp gaat doen..? Hoe zagen jou positieve testen eruit?
Aylin, ik gok dat jou temp overmorgen omhoog gaat. Dat zou betekenen dat je morgen je eisprong hebt. Ik zal voor je duimen meid. Ik heb wel een voorbeeld van mijn ovutesten in mijn album staan. Vorige ronde. Deze ronde waren ze hetzelfde. Liefs
ik heb nog geen foto;s van mijn ovu testen krijg ze er ook niet op, mijn testen op zaterdag en zondag waren echt paars rood gekleurd net als de controle streep echt goed positief mijn temp is al wel met 2,0 graden gestegen al 3 dagen, snap het ook niet hoor.
Thanks meid het is allemaal nogal verwarrend...steeds positieve testen en geen temp verhoging.... Ik hoop het met je mee...
Ik zou je temp even invullen op Fertilityfriend.com Die kan dan voor je berekenen wanneer je ei geweest moet zijn. heb je in ieder geval kunnen klussen? Dan is er niks aan de hand en kun je lekker achterover zitten en afwachten. liefs
Kan ik me voorstellen meid. Sommige meiden hebben twee keer per maand een ei. En het is niet altijd gezegd dat je temp stijgt hoor. Liefs
ik hou mijn temp ook bij op FF maar die doet ook niks, pas als je een stijging hebt van 0,3 graden. In mijn vorige ronde had ik ook een ei en toen een zeer duidelijke dip, plus 0,3 0,4 temp stijging. er zit niks anders op dan maar af te wachten voor ons he? Groetjes
Tja, dan is je ei waarschijnlijk nog niet geweest. Kan best zijn dat ie morgen omhoog gaat hoor. Vooral omdat je zondag ook nog positief hebt getest. Liefs
Hallo meiden, Jaaaa je hebt gelijk vanmorgen is men temp echt goed gestegen is het toch allemaal nog goed gekomen. thanks!
Muurbloem wat fijn! Nu maar afwachten.... Hier een temp dipje vanmorgen wie weet komt mijn ei vandaag. We hebben gister niet meer geklust maar maandag en dinsdagnacht wel... Heb ik hem dan niet gemist..?
Thanks meid hopelijk hebben ze hun best gedaan! Had gisteravond en daarnet een negatieve test.. Nu maar hopen dat mijn temp omhoog gaat!
aylin: ik denk dan dat jouw temp morgen of overmorgen ook wel omhoog zal gaan ik hoop het voor je frustrerend he? positieve ovulatie test maar geen temp stijging dat maakt je zo onzeker enuh je hebt volgens mij ook wel goed geklust hoor X
@Bright ik had vanmorgen wel lage rugpijn en eergister wat ongi krampen... @Muurbloem op 24-11 en 25-11 had ik ook positieve ovu testen maar geen temp verhoging werd er idd erg onzeker van!
Ik wed met je mee, bij mij ging het deze ronde pas 4 dagen na de tempdip omhoog nog nooit eerder gehad, naja dit is ook pas men tweede ei. Groetjes