2 e iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door serenavl, 11 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. serenavl

serenavl Lid

15 nov 2017
    8
    1
    3
    Vrouw
    vandaag zit ik op dag 15 na de insemenatie... pfff ik ben zo depressief durf amper naar de wc om te plassen heb echt Zwaar buikpijn. Mij 1 e iui had ik 2 eitjes en niet echt pijn in mijn wachtweken... maar de 2 e iui had ik Zoizo al meer buikpijn met insemeneren dan de 1e keer misschien omdat ik nu 3 eitjes heb.. ik durf ook echt niet te testen .. ik voel me zo raar in me lichaam ben zo bang voor een negatieve test !! Heel raar onderbuikpijn heb ik heel erg moe heel erg huil buien ... sorry ik voel me zo alleen in ons traject mij vriend begrijpt niet waarom ik me zo voel... krijg het hem ook echt niet duidelijk gemaakt..
    liefs serena

2. angel12

angel12 Bekend lid

28 okt 2014
    503
    79
    28
    Lastig, het zou fijner zijn als je vriend je steunt hierin. Misschien toch nog eens met hem praten?

Je kan nu testen volgens mij, ik was precies 14 dagen na de iui ongesteld.
    Ik ben benieuwd!

3. serenavl

serenavl Lid

15 nov 2017
    8
    1
    3
    Vrouw
    Ja het is inderdaad lastig Zo ga maar nog eens proberen te praten

4. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    Ik zou ook testen hoor. Dan is iig de onzekerheid even weg. Ik was ook altijd binnen 14 dagen ongesteld en op dag 14 na de inseminatie allebei de keren positief getest.

Succes in ieder geval. Wat begrijpt je vriend niet? Hoe staat hij erin?

5. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Vervelend meid.

Ik zou inderdaad wel testen zodat je weet waar je aan toe bent.
    En nog eens een goed woordje spreken met je vriend. Het is een super zwaar traject de mmm, dus een beetje begrip zou fijn zijn. Jullie doen dit samen!

6. serenavl

serenavl Lid

15 nov 2017
    8
    1
    3
    Vrouw
    Wij zijn natuurlijk samen aan dit traject begonnen de dokter heeft ook verteld dat een zware tijd Zou woorden... hij zegt ja jij hele tijd met je kinderen ... dit dat zus Zo maar praat niet met me ik vind ook wel is fijn als er gevraagd aan me word hoe het met me is ? Of net als nu al 2 weken lang snachts buik krampen heb en afgelopen zaterdag last had van duizelingen .. ja hoe kan dat dan ? Ik zo hallo hormonen ... of al 4 nachten lang wakker lig van de jeuk over heel me lichaam dat tie alleen zegt tja wat vervellend en verder kan hij natuurlijk ook niks aan doen misschien stopt hij het Zo weg maar ik wil graag afen toe een arm om me heen en dat tie zegt het komt goed !! Nee dat komt er niet eens uit ...
    misschien moet ik toch maar inderdaad testen om even uit mijn eigen depressie te komen ...
    bedankt voor je berichtje gr serena

7. serenavl

serenavl Lid

15 nov 2017
    8
    1
    3
    Vrouw

Ja precies dat doen we ook samen dat heb ook afgelopen zaterdag gezegt ... ik vind het al Zo erg dat ik het hem niet gelijk kan geven ... maakt me zo onzeker ...

8. serenavl

serenavl Lid

15 nov 2017
    8
    1
    3
    Vrouw
    Dag 16 na de insemenatie ik kan het niet geloven ik heb naar jullie berichtje toch net getest en ik ben zwanger !! Bedankt voor de positieve woorden van jullie xx

Bijgevoegde bestanden:

JosjeM vindt dit leuk.
  9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Gefeliciteerd!!

En nu kan je je vriend gelijk voorbereiden op nog zo'n 9 maanden hormonen bommen vanuit jouw kant :D:D

serenavl, suzies en JosjeM vinden dit leuk.
  10. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd!!!

serenavl vindt dit leuk.
  11. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015