ben op zoek naar een redelijk tot goede duowagen, met 2 nestjes mijn maximale prijs is 50 euro (of het moet helemaal mijn smaak zijn, dan wil ik wel iets meer betalen) wie o wie weet waar ik deze kan kopen? of wie heeft er 1 over? liefst in groningen friesland of drenthe (noord overijsel mag ook nog) en anders moet het verzendbaar zijn...
hmm ik ben het met de andere dames eens.. als je een normale babywagen voor 50 euro kan vinden heb je al geluk dus een duowagen voor 50 euro..nee dat zal je niet lukken.
hmmm was er al bang voor.. maar dacht misschien heeft iemand eentje over en nog te veel geld nee heb je, en ik hoopte ja te krijgen haha
Ik heb 2 jaar terug ongeveer een duowagen gekocht voor 30,- hier zaten alleen geen nestjes bij. Er zaten wel iets gebruikerssporen op maarja, het was ook geen nieuwe. Helaas heb ik die nu alweer verkocht, gewoon marktplaats enzo goed in de gaten houden.
heb een duowagen incl 2 nestjes gevonden voor 30 euro!! dus deze mag wat mij betreft gesloten worden...