Hoi, Heeft er iemand ervaring met een uitgebreide 20 weken-echo in een UMC (in mijn geval wordt het Radboud in Nijmegen) vanwege een aangeboren afwijking bij een eerdere baby? Ik moet binnenkort een afspraak maken omdat Ruben geboren is met een schisis . Niet dat nog een schisis een probleem is, maar ik zie er toch tegenop. Onbekende die echo doet en die nog veel meer kan zien dan eigen vk.
Ik heb een uitgebreide 20 weken echo gehad in het Radboud in Nijmegen. Niet vanwege een eerdere zwangerschap, maar wie weet kan ik je vertellen wat je wilt weten. Mag ook evt. via pb.
Hai, Bammertje, sorry voor late reactie, maar ik had me zelf even een paar dagen computerverbod opgelegd vanwege schouderklachten. Waar ik vooral benieuwd naar ben hoe ze daar zijn. Telefoniste van de afdeling klonk in ieder geval al heel prettig. Hoe uitgebreid gaan ze eigenlijk te werk?
Ik heb daar een uitgebreide echo gehad n.a.v. de 20-weken echo. Alleen ging dat voornamelijk om het hartje en toen besloten ze enkele zaken ook opnieuw na te lopen. Ik vond ze erg vriendelijk en deskundig. Maar ik heb sowieso alle controles en echo's in het ziekenhuis gehad (gewoon op eigen verzoek) en vind het wat betreft de verloskunde afdeling een prettig ziekenhuis.