2 eisprongen in 1 cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Maar29, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Sorry dames, voor mijn waarschijnlijk domme vraag, maar ik ga 'm toch stellen!

Ongeveer 11 dagen geleden had ik een positieve ovutest. Niet dat ie van het schermpje afsprong, maar donkerder als die dagen ervoor en daarna was ie ook weer lichter en later helemaal niets meer.

Nu had ik vanmiddag weer veel slijm (anders als anders, dat wel), maar had nog 1 testje, dus ik dacht: ik knal 'm er ff tegenaan.
    Binnen een paar sec. had ik een onwijs dikke streep erbij!

Kan iemand twee x ovuleren?
    En als dat zo is, heb ik weer een cyclus van 45 dagen of zo!

Wie kan mij een beetje rust geven?!

Liefs, Mara

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik heb wel eens gelezen dat er mensen zijn die een positieve ovutest hadden toen ze zwanger waren...

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    ja sommige mensen hebben een positieve ovu test als ze zwanger zijn, en jij zit natuurlijk vlak voor je nod!
    Je mag je er niet blind op staren natuurlijk, maar wie weet betekend het wat!

4. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    het zou inderdaad wat kunnen betekenen, ik zou gewoon even een zwangerschaps test doen want van 2 ei sprongen met z'n tijd ertussen heb ik nog nooit van gehoord, maar wel een posi ovu test en bleken zwanger te zij

Spannend meid!

hou je ons op de hoogte en hoop dat je snel duidelijkheid hebt

x

5. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Denk dat ik er morgenochtend maar ff een testje ga doen dan!

Verwacht er nix van, want voel nix, maar dat heb ik wel zekerheid.

Thx meiden!

X

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Twee eisprongen in één cyclus met een lange tijd ertussen is niet mogelijk. Ik heb dit zelf een keer aan de gyn gevraagd, omdat ik ook een keer dat vermoeden had. Maar dat is dus echt onmogelijk! Je hoort inderdaad wel eens dat als je zwanger bent je ook een positieve ov-test hebt. Het is niet een vaststaand feit, heel vaak hebben mensen ook een positieve ov-test en worden ze toch ongi. Maar het zwangerschapshormoon kan een kruisreactie geven, zodat je ov-test ook positief is. Nog even een paar dagen afwachten en dan een zwangerschapstest doen, als je niet ongi wordt!

7. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Nou, vanmorgen een testje gedaan, maar hartstikke negatief.

We wachten het dus maar af... :(

Bedankt voor jullie snelle reacties in elk geval!

X

8. Tja, meis. Ik neig ook naar: zwanger... Maar wil je geen valse hoop geven. Het kan altijd nog dat je test negatief was omdat je te weinig HCG in je urine hebt. Misschien morgenochtend nog eens testen? Anders toch maar je NOD afwachten...
    Van twee eisprongen in één cyclus heb ik nog nooit gehoord. Je kan vandaag nog een ovu-test proberen, kijken of die nog steeds positief is?
    Succes meid! Ik duim voor je!

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

spannend! ik duim mee!

10. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ik was net zo goed alles van me af aan het zetten... ;)

Ik heb geen ovutesten meer, maar ik ga proberen tot m'n NOD te wachten. (met de nadruk op "proberen") :)

De testen van bijna twee weken terug waren niet super dik zoals gister, maar wel degelijk een streep, dus daar ergens moet ook een ei zijn geweest dan, toch?

Ik snap er nu officieel hélemaal nix meer van !!!

11. Nou gezien je vorige cyclussen zou dat ei inderdaad al lang geweest moeten zijn... Ik ben benieuwd!

12. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hoi,
    Ik had op dag 10 een duidelijk zichtbare streep - iets lichter dan de controlestreep, en op dag 18 een duidelijk positieve streep - dezelfde kleur als de controlestreep. Ik snapte het ook al niet, en kan niet zwanger zijn.

13. Danabelle, Kun je geen laat ei gehad hebben? Als ik het zo lees dan kan je ei op dag 18 geweest zijn?

14. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Naduah, zou wel kunnen, maar wat deed die streep dan op dag tien? Of moet ik alle strepen die niet minstens zo donker zijn als de controlestreep gewoon negeren? :)

15. Yep, helaas wel. Je hebt altijd wel wat LH in je lichaam. De ovu-testen zijn eigenlijk pas positief als de teststreep minstens even dik is als de controlestreep...

16. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Maar dan was die van mij op dag 11 ook niet zo positief. Dan zou ik dus ook een heel laat eitje hebben!

17. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Als die van dag 11 idd maar licht was en die laatste wel heel duidelijk, dan heb je misschien toch een laat ei ja.

18. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Hij was niet zo donker als die van gister, maar dat heb ik nog nooit gehad.

We wachten het wel ff af.

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Op dag 11 of 11 dagen geleden Maar29?
    Daar zit nogal een verschil tussen.
    Als je op dag 11 een ei gehad hebt had je nu al ongesteld moeten worden of een positieve test in handen gehad moeten hebben.
    Als het 11 dagen geleden is kan het nog.

Je kan idd een laat ei hebben of stiekum zwanger zijn.
    Spannend hoor :D
    Ik hoop dat je over een paar dagen een positieve zw test in handen hebt!

20. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Sorry, bedoelde 11 dagen geleden... hihi.
    Toch wel weer raar.
    Eerst lichte ovutesten en elf dagen geleden was ie op z'n donkerst. Daarna werd ie weer lichter en toen een tijd nix. En gister een knaller van een streep.

Zit nix anders op als wachten tot volgende week. :(

Deel Deze Pagina