ontpillen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door thalina, 26 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    Heb even een paar vraagjes

sinds nov ben ik gestopt met de pil
    ik werd de 1e 3x (dec, jan, feb) gewoon zoals met de pil ook elke 28 dagen ongi
    om nog duidelijker te zijn op donderdag tussen 10 en 12 :)
    de 4de (maart) keer was het 30 dagen
    de 5de (april) keer voeld ik me misselijk had veel last van het zuur en buikpijn.
    ik werd toen op de 26ste dag ongi weer op donderdag tussen 10 en 12
    de maand (mei) er na ook gewoon weer 28 dagen
    nu de laatste keer (juni) was ik 5 dagen overtijd
    ik had nu echt heel veel symptonen van dat ik zwanger hoorde te zijn.. en was er ook bijna van overtuigd.. ik voelde me zo anders.
    misschien dat ik er te veel mee bezig was... het kon dus eigenlijk ook gewoon ontpillen zijn... al twijvel ik nog steeds
    de dag dat ik ongi werd was het gevoel dat ik die laatste week had ook helemaal weg en dacht al dit is niet goed. en ja ik ging naar de wc en bloed.
    is mijn lichaam nu goed ontpilt?
    en zou ik gewoon weer 28 dagen aan moeten houden.. of nu 33 dagen?
    of er gewoon tussen in.
    Eisprong voel ik niet.. zal deze maand dan ook voor het eerst ovulatie testen halen.

als mijn man en ik op onze familie lijken zijn we aardig vrucht baar.. maar daar moet je neit van uitgaan natuurlijk ;)

alvast bedankt voor de antwoorden

2. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    hoi thalina, volgens mij ben je niet meer aan het ontpillen hoor. ontpillen houdt in dat je ei niet wil springen, waardoor je hele lange cycli kan hebben. Volgens mij kan dat dus bij jou niet echt het geval zijn, als je steeds regelmatig bent geweest.
    Het kan natuurlijk zo zijn dat je inderdaad even zwanger bent geweest, maar dat de innesteling of vlak daarna niet goed is verlopen. Had je getest?

Ik zou gewoon 28 dagen aanhouden voor het klussen, maar eventueel testen pas op 33 dagen. Maar dat wil niet zeggen dat jij dat ook zo ziet...

Succes! Hopelijk vind je je ei, dan weet je snel veel meer over je cyclus!

Deel Deze Pagina