onzeker nu

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door saskiia88, 13 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saskiia88

saskiia88 Nieuw lid

13 okt 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

ik heb een vraagje. Ik ben sinds eind juli gestopt met de pil,
    Ben toen natuurlijk ongesteld geworden. Daarna nog een keer.
    toen werd ik niet ongesteld en teste mijn zwangerschapstest heel erg licht.

Nu ben ik afgelopen vrijdag voor een echo geweeat waarop alleen een zwangerschapsring te zien was. De mevrouw zei dat het 2 dingen konden zijn om het is nog pril of en dat is waar zij aan dacht een miskraam.
    Nu moet ik pas 28 oktober terug en word gek van de gedachten dat het mis is.

Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 24-08 en 27-09 heb ik een lichte positieve test gehad. Zou het kunnen dat ik later bevrucht ben omdat ik nog maar net gestopt ben met de pil? Of zou het echt fout zitten?

M.v.g saskia

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Saskiaa88,

lastig te zeggen zonder het echobeeld. Het zou toch wel kunnen dat je pril zwanger bent hoor. Bij 5 weken zie je alleen een zakje, vaak nog zonder dooierzakje zelfs. Bij 6 weken behoor je dit wel te zien en ook een kloppend hartje. Het zou inderdaad 2 kanten op kunnen. Als er verder niets bijzonders is gezien, ook niet in de omgeving van de baarmoeder is het op zich een goed beleid om 2 weken tussen de echo's te laten zitten. Anders kan het verschil niet worden aangetoond en is er de mogelijkheid dat er nog steeds geen uitspraak kan worden gedaan. Ik weet dat deze 2 weken heel lang gaan duren, maar het is niet anders helaas.

Groetjes Brigitte

3. saskiia88

saskiia88 Nieuw lid

13 okt 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb afgelopen dinsdag een echo gehad omdat mijn man gek van me werd.
    Nu niet bij een shl praktijk maar gewoon in het ziekenhuis. En wat ik zag was een kloppend hartje ik was zo ontzettend blij. Nu hebben we 28 okt weer een afspraak.

Ik vind het erg raar dat iemand tegen mij heeft gezegd dat ze dacht aan een miskraam. Heb het ook met de andere egoscopiste over gehad en de foto laten zien. Ze zei dat ze op basis van de foto nooit gezegd had dat zw dacht aan een miskraam.

Ik blijf nu bij haar qua echo's en niet meer naar shl.

hopelijk blijft alles goed gaan.

Gr saskia

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Saskia,

wat fijn voor jullie, gefeliciteerd! Je was inderdaad te vroeg de eerste keer. Jammer dat je toen op het verkeerde been bent gezet. Inderdaad doen wat goed voelt nu en hopelijk heb je een voorspoedige zwangerschap!

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina