2 eisprongen met acht dagen ertussen kan dat?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door rosalincke, 17 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wanneer had jij vruchtbaar slijm dan? Dag 18 ook? Of dag 28

2. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het is wel een goedkopere manier :) en je ziet tenminste altijd een licht streepje :). Ik blijf inderdaad gewoon doortesten.

3. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik doe morgen weer rond het middaguur een ovu test en dan kom ik hem spammen hier

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Beide ;) maar door mijn temperatuur wist ik dat mijn ei nog niet geweest was..gelukkig! Want anders was ik waarschijnlijk niet zwanger geweest:$

5. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel bijzonder (gefeliciteerd trouwens). Ik heb nu geen vruchtbaar slijm trouwens.

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Thanks...

Nou ben benieuwd wat het uiteindelijk bij jou is! Ik hoop gewoon een positieve test!!

7. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als het een paar dagen later positief was had ik denk ik nu heel veel hoop op een zwangerschap. Nu probeer ik dat gevoel van hoop nog even weg te stoppen.

8. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Het kan in ieder geval geen tweede eisprong zijn.
    Na je eisprong komen er hormonen vrij die de groei van andere eitjes tegengaan, tot de volgende cyclus. Ze zorgen er dus voor dat er geen eisprong meer kan komen.

Misschien inderdaad dat je eitje toch niet is gesprongen, de eerste keer?

9. mammav2

mammav2 Niet meer actief

2 eisprongen kan. Het is alleen wel zeldzaam. Ik heb het ook gehad. 31 mei positief clearblue digitaal en 9 juni clearblue digitaal. Heb toen gebeld met de helpdesk daarvan en die zeiden dat het wel kon, maar dat het bijna niet voorkomt.

10. Jolina

Jolina Niet meer actief

2 eisprongen kan volgens mij echt niet...denk dat een gyn dat beter weet dan een clearblue ;) niet verkeerd bedoelt he

11. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Ik heb daarover ook contact gehad met gyn en met vk en beiden hebben gezegd dat het wel kan, maar dat het bijna niet voor komt. Je krijgt ook neem ik aan niet voor niets 2 keer een smiley. En de dagen na de smiley gewoon weer rondje.

12. Jolina

Jolina Niet meer actief

2 keer een smiley is toch hetzelfde als wat ts heeft dan... Je ei is gewoon niet gesprongen de eerste keer...

Ik ga het eens aan de vk op het forum vragen hier want nu wil ik het toch wel eens weten :)

13. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goed plan! Ik ben heel benieuwd wat ze zal zeggen

14. nani1234

nani1234 Actief lid

18 jul 2014
    237
    11
    18
    Ik heb t ook gehad. Idd met clearblue. Geloof zelf dat t eerder aan digitale testen ligt of idd wel piek maar niet gesprongen.
    Heb t trouwens al een paar x op de forum voor bij zien komen. Ook met clearblue digitale, toevallig?

15. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Heb zoiets 1 keer mee gemaakt. Niet zo snel achter elkaar, dat niet. Bleek bij mij dat de eerste niet gesprongen was en een cyste geworden was. De 2de was wel gesprongen.
    Mij is door m'n fertiliteits arts toen verteld dat 2 eisprongen in 1 cyclus niet voorkomen.

16. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee een dipstick van zwanger en kids. Je kunt het een paar pagina's terug zien.

17. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Volgens mij is dat inderdaad de rode draad. Twee keer kan niet. Als hij nu wel echt gaat springen heb ik wel een hele korte lf maar dat is dan weer een nieuw probleem ;). Ik ben wel benieuwd wat de ovu test vanmiddag gaat doen.

18. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Ik ben ook benieuwd ;) ik zou m in ieder geval wel benutten. Wie weet 😊.
    Je hoeft niet perce hierdoor een kortere lf te hebben. Mijn cyclus werd bv gewoon iets opgeschoven en m'n lf bleef netzolang als altijd.

19. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb vanmorgen uit nieuwsgierigheid een zwangerschapstest gedaan als ik mijn ei goed gevoeld heb dan is deze 11 oktober geweest dan zou ik nu 6dpo zijn en wat zie ik tot mijn grote verbazing een licht streepje. Zien jullie hem ook? Zal het omhulsel er ook even afhalen.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,2 KB
      Weergaven:
      18
  20. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nog 1 zonder het plastic. Denk dat het toch echt waar is. Onvoorstelbaar. Kan natuurlijk nog makkelijk mis gaan maar lijkt een goed begin.

Deel Deze Pagina