2 eisprongen met acht dagen ertussen kan dat?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door rosalincke, 17 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het is de eerste keer dat ik ovu testen gebruik als blijkt dat ik niet zwanger ben dan gebruik ik ze denk ik niet weer. Ik word er knap onrustig van.
    Ik las net ergens dat die zwangerschapstest die ik gedaan heb al bij 10ml hcg verkleurd en dat niet zwangere mensen altijd tussen de 0 en de 10ml hcg hebben dus dat zou verklaren waarom er een streepje kwam. Ben bang dat ik gewoon moet wachten.

2. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    Meid volgens mij ben je gewoon zwanger :)
    Ik duim!!

3. Amber1994

Amber1994 Actief lid

1 okt 2014
    209
    0
    0
    Ik zou er toch even een zwangerschapstestje tegen aan gooien......zie hier mijn ovu testen en .....daarna mijn zwangerschapstesten :D

4. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Jetje grappig... ik zit nu op de 8e dag positieve ovulatietest en vraag me af wat dit is...
    Maar; wie weet ;) maar mijn zw test was negatief...
    Zit nu op dag 8 positieve test...
    Maar had jij eerst negatieve testen of net zoals ik continue positieve testen???

5. Amber1994

Amber1994 Actief lid

1 okt 2014
    209
    0
    0

6. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had eerst weer negatieve testen. In mijn geval had ik dus wel een positieve zwangerschapstest maar feitelijk kan het helemaal niet omdat ik pas 8 dpo ben. Dus ook dat is raar.

Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Met welke zwangerschapstest heb jij getest?

7. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dit is mijn zwangerschapstest maar ondertussen weet ik dus dat deze heel vaak vals positief aangeven en dat het bij mij nog helemaal niet kan.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      8,1 KB
      Weergaven:
      12
  8. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL

9. Amber1994

Amber1994 Actief lid

1 okt 2014
    209
    0
    0
    Ik heb pas op de 19de een zwangerschapstest gedaan omdat me ovu testen zo positief bleven....ik dacht "waar blijft mijn ei" en toen ik die testen deed dacht ik "wat duurt het lang voor me ei springt"

Maar mijn test knalde direct. Ik testte op vrijdags, had op maandag een echo en toen stelde ze een nieuwe zwangerschap vast. Ze hebben toen ook mijn HCG geprikt en deze was toen al 991.....1 week en 2 dagen later weer geprikt en toen stond mijn HCG op 30000. Ze hebben nog even gekeken of het er geen 2 zijn, maar tot dus ver kunnen ze geen tweede vinden :D

10. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tjee wat een verhaal!! In 1 week tijd zo een enorme stijging van het hcg! Echt bijzonder.

11. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Joh! Wat spannend zeg! Ik zou toch echt denken dat je zwanger bent. Misschien eens een kv test proberen?

12. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oke update. Ovu test weet ik nog niet want die doe ik altijd tussen 11 en twaalf. Kruidvat helemaal niets op te zien.
    Als vandaag de ovu testen ook lichter zijn dan had ik dus waarschijnlijk mijn eisprong.
    Daar heb ik nog wel een vraag over. Iemand zei misschien was de vorige een cyste. Kan dat ook andersom? Dus eerste keer een eisprong en nu een cyste?

13. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Ik gok op; de eerste keer piek maar geen eisprong en bij de tweede wel eisprong.

Ik heb ook ooit een cyste gehad en mijn ovulatietesten bleven gewoon blanco.:(

14. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Update twee ovu test weer positief. Dag drie.

15. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0

Inderdaad vreemd.. misschien dat ovutest sneller positief uitslaan bij kleine concentratie hcg??

16. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik weet het echt niet. Word er wel erg onrustig van dus denk niet dat ik het volgende maand weer ga gebruiken. Zeker als ik vaker positieve ovu testen heb is het nutteloos om bij te houden.
    Maar wel handig dat ik het een maand heb gedaan dan heb ik wat informatie (hoe onduidelijk ook) over mijn cyclus.

17. Jolina

Jolina Niet meer actief

Dit komt natuurlijk niet vaak voor 2x een positieve ovu in een cyclus.

Misschien heb je je piek nog niet gehad...en zijn je testen daarom positief.

18. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat kan maar zo. Maar dan heb ik wel een hele korte lf als die nu nog moet komen of zal ik voor het eerst ik tien jaar een langere cyclus hebben.
    Ohhhh ik moet geduld leren kweken :)

19. Jolina

Jolina Niet meer actief

Maar heb je al die 10 jaar geen pil geslikt dan? Want dat is natuurlijk niet te vergelijken ;)

20. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee inderdaad al tien jaar geen pil. En een stipt correcte cyclus.

Deel Deze Pagina