2 Eitjes...dubbele kans?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mieks, 19 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Balen zeg! Hier ook zonder bruin verlies. Hopelijk hebben we de volgende ronde meer geluk!

2. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden wat balen zeg! Hopelijk brengt de volgende ronde jullie wat meer geluk. Ik had het jullie zo gegund...

Muk.. idd moet een eitje rond de 20 mm zijn...vanaf de 18 mm kunnen ze springen geloof ik.. Dus hopelijk groeit je eitje nog een aantal mm.... Succes!

3. muk

muk Actief lid

30 aug 2012
    100
    0
    0
    visagie en haar stylist
    balen zeg dames , hoop dat het de volgende ronde raak is.

@ikke ik hoop dat de eitjes verder zijn gegroeit , had er twee van 12mm op zondag dus morgen weer een fm meting.
    jullie horen mij morgen wel.

4. muk

muk Actief lid

30 aug 2012
    100
    0
    0
    visagie en haar stylist
    hoi dames,

ben vandaag voor een follikel meting geweest,maar heb een klein probleem. Ik heb 1eileider en heb nu 2 follikels van 15mm in mijn linker eierstok dus in de eierstok zonder eileider , nu is vandaag mij gevraagd of ik wil stoppen met iui omdat de kans klein is dat het raak zou zijn. ik kan volgende maand wel weer proberen en kijken of ik rechts een follikel krijg die gaat groeien met menopur. wat zouden jullie doen toch een poging wagen of tot volgende maand wachten.
    Aan de ene kant denk ik probeer het gewoon want volgende maand kan het natuurlijk ook weer links zijn, en aan de andere kant denk ik wacht gewoon nog een maand, maar ben al 5 jaar bezig dus heb er wel genoeg van.wat denken jullie?

Deel Deze Pagina