werken en behandelingen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jusi, 23 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hoe staat jullie werkgever tegenover jouw situatie?

Ik ben zelf gedetacheerd (uitgeleend) bij een ander bedrijf dan waar ik mijn loon van krijg, om het zo maar even uit te leggen.
    Bij het bedrijf waar ik werk, leven ze heel erg met me mee, maar het bedrijf dat me gedetacheerd heeft, niet echt.
    Het is zelfs zo, dat ik mijn verlofuren moet inleveren om naar het Geertgen te kunnen!
    Hoe zit dat bij jullie?

2. Ik ben zelf ZZPer en dus eigen baas, dus bij mij is het geen probleem. Mijn vriend moet er wel telkens vrij voor nemen, en omdat het Geertgen zo ver weg is, is dat toch elke keer een hele dag. Ik heb zelf geen rijbewijs, en dus moet hij voor elke echo, ookal duurt de afspraak in totaal misschien 10 minuten, met me mee. Gelukkig is het op zijn werk geen probleem en krijgt hij gewoon zorgverlof. Zijn ze trouwens niet verplicht je dat te geven?

3. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik ben ook ZZP-er dus geen problemen ermee. Maar misschien heeft de website van Freya wel informatie over ''werk en MMM''. Kijk 's bij ''brochures''. Er is vlgs mij nog niets wettelijk geregeld dus er zijn geen ''rechten'' maar ik denk dat een goede verstandhouding en openheid tussen werkgever en werknemer het begin is! Ik zou dus vooral zorgen voor goede communicatie en desnoods informatie inwinnen bij Freya over hoe hier het beste mee om te gaan.

ik zou ook denken; kan het bedrijf waar je bij werkt (en die er goed mee om kan gaan) geen goed woordje voor je doen bij het bedrijf dat jou detacheert? Ik zou dus een 3-gesprek regelen en vantevoren overleggen met je directe leiddinggevende of hij/zij voor jou een goed woordje kan doen

4. kissi

kissi Actief lid

13 jul 2011
    271
    0
    0
  5. Juudje1501