Zaterdag curretage, maandag weer werken?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dominique71, 12 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hey meiden,

waarschijnlijk mag ik morgen (zaterdag) naar het ziekenhuis voor een curretage. Eindelijk.

Kan ik dan maandag weer naar school om een hoorcollege te geven (twee uur staan praten) of ben ik dan te ambitieus?

Ervaringen? Please?

Thanx thanx,

Dominique

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Woensdag hoorde ik dat ik donderdag gecurreteerd werd en riep ik ook als eerste "Kan ik dan vrijdag weer werken?" Ze keken me een beetje ongelovig aan. De ingreep stelt niets voor vond ik, maar emotioneel ben je gebroken.
    Nu 1 dag na de ingreep heb ik niet zoveel bloedverlies meer (maar dat is vast voor iedereen verschillend) en nog een beetje zeurderige buikpijn. Ik had het dus lichamelijk vast gekunnen maar emotioneel denk ik nu "Ze zouten maar een eind op, het is niet niks, ik neem mijn tijd!". Maandag ga ik denk ik weer, alleen thuis zitten is ook wel deprimerend natuurlijk...

3. ladybird

ladybird Lid

24 dec 2007
    61
    0
    0
    Mijn ervaring was dat de narcose nog zo na blijft in je lichaam dus ik zou zeggen ga NIET werken... ik was vreselijk misselijk, en je vloeit natuurlijk ook nog.. en dat werkt ook niet altijd zelfverzekerd! maar goed... ieder voor zich maar ik vind het niet verstandig! sterkte met alles..

4. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Je moet doen wat je zelf denkt dat goed is.

Maar ik zou het niet doen.
    Dag na mijn curretage, lag ik bijna dubbel gevouwen van de buikpijn in bed en vloeide ook nog heel erg. 4 dagen na de curretage voelde ik me bijna weer als vanouds.

Sterkte!

5. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Ik heb ook een keer een curretage gehad maar kon echt niet werken de paar dagen erna. Je weet niet vantevoren hoe het loopt, of je erg emotioneel bent en bloedverlies hebt of je gewoon rot voelt vanwege de narcose.
    Ik zou gewoon lekker een paar dagen uitzieken, het is tenslotte niet niks!

Heel veel sterkte.

6. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Lichamelijk zou het misschien wel gaan. Ik heb totaal geen pijn gehad en bloedverlies was minimaal.
    Maar geestelijk..... Ik ben twee weken thuis gebleven. Maar de klap kwam een half jaar later pas.

7. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Thanks meiden, het is maandag geworden, en ik heb jullie advies opgevolgd. Ik heb op het werk aangegeven dat ik 2 dagen thuis blijf om bij de komen en ik ben nu blij dat ik dat heb gedaan.

Ik merk dat ik toch wat gechoqueerd ben door het gebeuren en ik ben nog een beetje duizelig van de narcose.

Nou, ik ben iig blij dat het voorbij is en dat we nu verder kunnen. Ik heb geen kramp en vloei bijna niet. Joepie!

Hoe lang duurde het voor jullie weer ongesteld werden?

Deel Deze Pagina