Help! Zwanger? Vroege miskraam? Ongesteld?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door duimelijntjee, 29 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duimelijntjee

    24 apr 2019
    96
    83
    18
    Vrouw
    Oke help. Ik ben gewoon ongesteld. Niet anders dan normaal. Dinsdag ongesteld geworden en dus nu dag 5. Zijn al 14 rondes bezig en dit is mij nog nooit gebeurt. Ook geen indroogstreepjes of iets. Testen zijn van 10, 11, 12 en 14 dpo.
    Maar nu komt het. Ik dacht ga even badkamer opruimen. Kom ik mn testen tegen. En die zijn nu positief. Sommige met ver tuurstreepje maar 1 heel duidelijk. Allemaal wel wat roze.
    Ik heb geen testen meer in huis. Zou het dat het of een vroege miskraam is geweest? Of indroogstreepjes? Of zou ik nu alsnog wel gewoon zwanger zijn alleen dus met bloedingen?
    wat zeggen jullie? Test kopen? En dus testen of het beschouwen als niks?
    was er al klaar mee. Nu weer enrome twijfel.
    Ik upload ze. Je ziet het op sommige echt niet goed maar ze zijn er echt. Mn vriend zag het ook.
    Alvast bedankt
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. duimelijntjee

    24 apr 2019
    96
    83
    18
    Vrouw
    Net getest maar negatief. Oke geen twijfel meer. Duidelijk. Op naar 15 en nieuwe focus en hoop.
     
  3. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Indroogstreepjes zijn niet roze; de kleurstof kan alleen aan hcg koppelen. Indroogstreepjes zijn grijs. Ik zou zeggen dat er inderdaad even een innesteling is geweest die uiteindelijk mislukt is. Verder schiet je daar natuurlijk weinig mee op...
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.007
    113
    Nabij Utrecht
    Als deze strepen er niet binnen de afleestijd stonden dan zijn dit idd indroogstrepen.
    Deze kunnen (in tegenstelling tot wat hierboven wordt gezegd) toch echt roze zijn.

    Is dit de eerste keer dat je ze in de douche bewaard hebt?
     
  5. duimelijntjee

    24 apr 2019
    96
    83
    18
    Vrouw
    hoi heb ze altijd daar bewaard. Dus heel gek. Denk dat het toch een mislukte innesteling is geweest. Ongesteldheid was ook heftiger en langer deze keer.
    Maargoed. Zit al vol goede moed te wachten op mn ei
     
  6. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.007
    113
    Nabij Utrecht
    Soms kunnen ze door de vocht in een badkamer op deze manier verkleuren/indrogen.
    Ik denk niet dat er iets zat omdat je op de andere 3 testen dan ook iets moet hebben gezien en daar zie ik niks op.
    En daarbij had je dan op alle testen binnen de afleestijd een streep moeten zien.
     

Deel Deze Pagina