Deze ronde voor het eerst gestart met Clomid ivm pcos. vandaag weer een echo gehad en ik heb 3 eitjes zitten waarvan er 2 nu 24mm zijn. Ik moet nu met de ovulatietesten van Ovulady zelf in de gaten houden of ik een eisprong krijg en als ik maandag nog geen positieve test heb moet ik weer terug komen. Nu werd mij verteld dat als ik geen tweeling zou willen dat ik dan maar beter niet kon klussen. Maar mochten de eitjes vandaag of morgen springen bestaat de kans natuurlijk alsnog dat ik zwanger raak want we moesten vanaf afgelopen maandag om de dag aan de slag. nu maakt het mij absoluut niet uit of het er een of twee zouden zijn, maar ben nu wel nieuwsgierig wie er bij een FM ook 2 eitjes van zelfde grootte hadden en daadwerkelijk een tweeling hebben gekregen. Net ook maar meteen een ovu test gedaan maar nog niet positief. zijn de testen van Ovulady echt zo nauwkeurig of zijn de testen van clearblue of sensitest beter? Groetjes Maartje
Ik ben er 1van hihi ik had 2 eitjes van 19 mm en heb ook pcos en moest spuiten met purgegon van 125 eenheden en moest pillen slikken voor me bij nieren dexametason ..en we hadden iui gedaan en pregnly prik (die zorg dat eitjes 20 mm om springen bij mij) en zwanger van tweeling! Maar even terug in tijd...ik had toen 2 eitjes van 18 en we kregen pregnly en moest op de natuur weg volgen en was ook zwanger maar dan 1 maar helaas miskraam geworden...dus ja het is gewoon 50 50 snapje ieder geval heel veel Succes