goeie dag, Ik heb een vraagje, In januari zijn wij naar het ziekenhuis geweest omdat onze kinderwens nog steeds niet was vervuld. In het ziekenhuis kregen we te horen dat alles goed was! Zowel bij mijn partner als bij mij. Nou had ik gehoopt dat ik daarna rust zou hebben! En er weer voor kon gaan, maar helaas.... Ik blijf dat onderbuik gevoel houden, Dat er toch iets niet klopt! Mede ook omdat mijn menstruatie weinig is! En zoals deze maand alleen maar bruinverlies! Mijn vraag is, hebben jullie dat ook gehad na bezoek van het ziekenhuis? Ik ben al 1.5 jaar bezig en de uitslagen zijn goed! hoe kan dit dan zolang duren.. doen we iets verkeerds? Hebben ze iets over het hoofd gezien? Zit er toch iets wat er niet hoort. Word er zo verdrietig van!
Hoi! Tja lastig verhaal, als er niks uit de onderzoeken komt waar het aan zou kunnen liggen. Gebruik je al ovulatietesten? En over het bloedverlies zou ik mij niet zo druk maken, dat heeft er volgens mij niet zoveel mee te maken.
Hey @truusjee, ik heb het zelf ook ongeveer zo meegemaakt. In Nederland was alles "goed". Maar toch bleef ik ook een onderbuik gevoel houden. Helaas bleek mijn onderbuikgevoel te kloppen. Ik ben naar DD gegaan en ben daar getest op amhwaarde, deze was erg laag. In NL hebben ze daar nooit op getest ondanks dat ik er naar heb gevraagd. Als je geen fijn of goed gevoel hebt dan raad ik je aan echt verder te gaan kijken dan hier in NL, aangezien ze hier voor mijn gevoel toch nog een beetje achterlopen ofzo. Al is het alleen maar voor je eigen gemoedsrust. Wie weet is er helemaal niks aan de hand, maar dan weet je het in iedergeval zeker! Heel erg veel succes!!!