2 embryo's teruggeplaatst: meer kans??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tlc81, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Nee, ik had geen gevoel dat het raak was maar dat blokkeerde ik ook uit pure zelfbescherming en de eerdere teleurstelling.... Die steken de 1e nacht waren echt van innesteling, dat weet ik zeker. Verder had ik ook alle bekende bijwerkingen van de utro behalve dus die hartslag waarna ik hoop begon te krijgen... misselijkheid kwam pas na het testen bij mij.
    Ik duim voor jullie!!!

2. fientjelady

fientjelady Actief lid

17 jul 2010
    106
    0
    0
    Belgie
    @ tlc81 ja is idd 7-3 me bloedtest in het zh
    Hier menstruatie gevoel gekomen en me borsten niet meer gespannen enkel beetje gevoelig bij aan raken dus vrees het ergste hierzo
    Dit is onze 3 icsi poging eerste 1 emmy terug geplaats maar werdt niets ook niets kunnen invriezen
    De tweede poging hebben ze niets terug geplaast de emmy's waren gestopt met delen
    Nu de derde poging 2 emmy's terug geplaats gekregen vanmiddag testje gedaan negatief tuurlijk
    ook veel te vroeg na terug plaatsing op 24-2 :)
    Maar de damens geven ons goed hoop we geven nog niet op zolang we niet ongi worden
    Sinja en sportmama gefeliciteerd
    Dat we ons met zn allen snel mogen toevoegen

liefs Marleen

3. tlc81

tlc81 Bekend lid

22 jan 2012
    684
    127
    43
    sinds vannacht wat bruine afscheiding...:(
    Vrees dat dit geen goed teken is.... Heb nog geen echt menstruatiegevoel, dus ik hou een klein beetje hoop....

4. fientjelady

fientjelady Actief lid

17 jul 2010
    106
    0
    0
    Belgie
    mischien is het van de innesteling dus er is nog hoop blijf positief denken meis

liefs Marleen

5. tlc81

tlc81 Bekend lid

22 jan 2012
    684
    127
    43
    13 dagen na de punctie? Vrees van niet.... Nog steeds bruin ipv rood. Maar dat zal dan morgen wel doorbreken. Precies 14 dagen na de fictieve eisprong...
    Bah, ben er even helemaal klaar mee! Zal voor de vorm van de week testen omdat dat moet met 2 embryo's, maar ik heb er weinig vertrouwen meer in.

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Breek ff in hoor. Innestelingbloeding komt voornamelijk rond de tijd dat je ongi word meid. Nog niet opgeven hoor.

Hoop over een week of 3 ook mijn 2 cryo'tjes te krijgen xxxxx

7. meiden hier een tp gehad van 2 embryo van matige kwaliteit zowel bij icsi 1 geen zwanger schap.. en icsi 2.. 2 super meiden die vandaag 1 geworden zijn..
    Sinja gef echt super!!

liefs yippie

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Tlc, ik heb mijn hele zwangerschap elke maand rond de tijd dat ik normaal ongesteld had moeten worden bruinverlies gehad... (en af en toe zelfs helder bloed)....

9. tlc81

tlc81 Bekend lid

22 jan 2012
    684
    127
    43
    Bedankt voor de pep-talk!
    Vandaag nog steeds bruinverlies, maar lang niet zoveel als gisteren. Daarom vanmorgen toch maar getest: positief! Maar wel in de categorie "die hebben we eerder gehad". Het is al meer dan we hadden durven hopen, maar ik ben nog steeds niet helemaal gerust. Eerst donderdag maar eens halen. Wie weet....
    De Ovitrelle zal nu (16 dagen geleden gespoten) toch wel zijn uitgewerkt??!

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    TLC, wow! Als het goed is, is de cetrocide met uiterlijk 14 dagen echt wel je lijf uit - overmorgen weer een testje en kijken of die duidelijker is? Heel heel voorzichtig gefeliciteerd (al begrijp ik heel goed dat je nog voorzichtig bent)...

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Wow idd voorzichtig gefeliciteerd meid. Heb je een foto? En idd de pregnyl (ovitrelle) is er echt wel al uit xxxxx

12. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    WAUW tlc, gefeliciteerd!!! :).
    Pregnyl is er allang uit hoor ;):D!!
    Maarre, je bent nog een beetje voorzichtig?? Wanneer mocht je testen???
    Heb je een foto van de test????

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Tic@ Die is er idd al uit hoor naar 16 dagen, ik mocht naar 15 dagen testen.
    Snap dat je voorzichtig bent foto ben ook wel nieuwsgierig .

Zonnestraaltje@ Hoe is het met jou dan?
    Wanneer weet jij meer?

14. fientjelady

fientjelady Actief lid

17 jul 2010
    106
    0
    0
    Belgie
    hier is het over net test gedaan blijft wit moet woensdag naar zh voor bloed test dus had ie nu wel iets positief moeten geven toch ?

15. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Heb je kwaaltjes Fientje??? Ik blijf toch nog even doorduimen.

16. tlc81

tlc81 Bekend lid

22 jan 2012
    684
    127
    43
    @ Fientje, zit je vandaag dan 12 dagen na TP? Je zou verwachten dat er wel iets te zien zou zijn, maar het kan nog wel hoor! Zolang er geen bloed is... Maar ik snap je gevoel heel goed hoor!

Ik heb nog steeds bruinverlies. Soms buikpijn, maar heb meer het idee dat het mijn darmen zijn. Mijn temp was vanmorgen nog hoog, dus ik heb nog hoop! Klinkt misschien stom dat ik niet gelijk ondersteboven ben, maar ik heb 2x eerder zulke testen gehad (wel spontaan) en werd vervolgens 2 dagen later alsnog ongesteld. Het streepje staat er wel echt, mijn vriend zag hem ook, haha. Morgen doe ik weer een test. Dan zal ie duidelijker moeten zijn!

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    fientje oh dat meen je niet:( *knuffel*

Tlc En? Show is een foto meid.

18. tlc81

tlc81 Bekend lid

22 jan 2012
    684
    127
    43
    als de test morgen weer positief is, zal ik hem hoer plaatsen. Die van gisteren is een beetje doorgelopen. Ws is het op foto niet goed meer te zien. Pff, wat is dit vreselijk spannend zeg! Ik heb verder ook niet echt klachten. Alleen bruinverlies dus en af en toe buikpijn. Maar goed, verstandelijk weet ik wel dat het allemaal niets hoeft te zeggen!

@zonnestraal, hoe is het bij jou?
    @ Fientje, hoe gaat het nu met je?

19. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    hier alle keren van tp van 2 zwanger geweest...

Eerste keer beide ingenesteld echter 1 vruchtzakje bleef leeg.. Is uiteindelijk een dochter uit geboren.

ICSI 2 voor brusje zwanger van twee maar eindigde helaas in MK van twee.

NU weer zwanger na tp van twee embryos van 1 kindje...

Dus voor mij geld zeker meer kans.

TLC spannend meid. Deze zwangerschap heb ik op dag 8 9 10 en 11 na tp bruinverlies gehad. Ik denk zelf dat daarbij 1 van de embryos is afgestoten. Na die vier dagen hield het bruin op.
    Vanaf dag 8 na tp en 14 dagen na pregnyl positesten..

Fientje heel eerlijk zou ik ook geen hoop meer hebben. Je bent al meer dan 14 dagen na de punctie denk ik dus dan zou je wel verwachten iets te zien. Toch hoop ik voor je dat de bloedtest je verrast. Sterkte!

20. fientjelady

fientjelady Actief lid

17 jul 2010
    106
    0
    0
    Belgie
    ik heb op 24-2 tp gehad en nu gevoelige borsten nog maar nog steeds geen ongi denk het morgen dan wel doorbreekt moet woensdag naar zh voor bloedtest
    als ik verder wil zal ik dus voor de 4 keer alles opnieuw moeten doen heb bij me 3 pogingen geen enkele cryo gehad dit valt me echt zwaar meiden ben er niet goed van en me man ook die zegt doorgaan tuurlijk maar die teleurstelling weer ik kan het nie aan pfff

liefs marleen

Deel Deze Pagina