Marnat, ik had nog geeneens antwoord gegeven op jouw vraag zie ik nu, maarre ik mag 8 maart zelf een test doen. (durf alleen niet) Tlc, ik snap dat je voorzichtig bent hoor! Maar gaat goedkomen dit keer. Dat moet!!! Jij had ook ongi-krampjes toch paar dagen terug? En verder geen klachten? Had ik namelijk ook. En verder geen klachten. Wel 1 dag en een nacht steken in m'n rug gehad. Echt venijnige steken. Maar heb ik nu geen last meer van. Lieve marleen, wat erg voor jullie. Weet niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte voor jullie beide. En dikke knuffel.
@Fientje: vind het zo erg om te lezen! Dat is ook precies waar ik bang voor ben... We hebben nog 1 poging te gaan hierna. Inderdaad, hierna, want het bruine is overgegaan in rood.... Was er al een beetje bang voor. Bah, nu heb ik echt weinig hoop meer! @Zonnestraal: doe dus maar niet wat ik doe. Alles wat je voelt kan ook vanalles betekenen. Hoop echt dat je 8 maart positief test!
Maar geen krampen tlc??? Ik lees wel vaker dat vrouwen bloedverlies hebben op nod en toch echt zwanger zijn. Zolang je geen krampen en stolsels hebt kan het ook nog de goede kant opgaan hoor!! Ik steek een kaarsje voor je aan.... Ik heb nergens meer last van. Ook geen ongikrampjes meer. Pfffff dat wachten .
even kijken of het lukt om een foto bij te voegen. Heb vandaag nl weer positief getest ondanks bloedverlies...
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/59595-albums9343-picture54254.jpg is ie te zien? In het echt wel wat duidelijker dan op de foto.
Is wel te zien maar hij is wel erg licht! En als je ook al bloed verliest denk ik niet dat dit em gaat worden. De testen van kruitvat testen nou eenmaal erg snel positief. Heb eergisteren zelf nog een veel donkerdere test gehad als jij en ben ongesteld nu maar ja niet iedereen is hetzelfde dus et zou wel kunnen.
@sammy: bedankt voor je eerlijke reactie. Ik ga ook nog nergens vanuit. Zoals ik al schreef heb ik eerder zulke testen gehad om vervolgens ongesteld te worden. @ Zonnestraal: donderdag is mijn officiele testdag. Nog 2 dagen dus. Test is wel donkerder dan zondag. We wachten af....
Ja dat zie ik ook hoor, dat test donkerder is. Ik ga misschien ook testen vandaag , ik word gek van die onzekerheid .
Trouwens die laatste test 2 dagen voor nod is toch niet zo heel licht?? Heb je nog bloedverlies? Zonder krampen??
Tlc, je leest natuurlijk liever dat alles goed zit enzo en ik lees over 2 dagen ook liever dat je een prachtige test heb met een super duidelijke streep en over paar weken mooie echo maar net zoals jij heb ook ik eerder zulke testen gehad. Ik ga altijd liever van het slechtste uit dan kan et alleen maar beter worden. Dus ik hoop voor jou dat dat ook zo is hoor. Ik duim voor je
Het blijft gewoon onzeker, helaas kan niemand me een garantie geven. Ik blijf dan ook erg voorzichtig met blij zijn. Ga er eigenlijk nog steeds vanuit dat het niet goed gaat. Dat is HCG aanmaak, daar twijfel ik niet over! Ik verlies nog steeds wel bloed, al word het weer donkerder van kleur. Het is niet heel veel zoals bij een menstruatie na IVF. Want dan is het bij mij echt een slachtveld. Heb ook geen stolsel gezien gelukkig. Ik heb wel af en toe kramp, maar merk dat dat met name na het inbrengen van die bollen is. Het zegt dus allemaal nog niets. Morgenochtend maar de temp meten. Vanmorgen was ie nog hoog. Die zakt eigenlijk het eerst, voordat ik uberhaupt iets van bloed heb gezien normaal gesproken. @ zonnestraal: hoeveel dagen na TP zit je? En heb je je in kunnen houden?
Weet je Tlc, ik snap jouw onzekerheid wel.....maar voor nu ben je echt wel gewoon zwanger!!! Ik heb juist geen bloedverlies, geen drup niks. Geen innestelingsbloeding.....nada noppes. Morgen is m'n eigenlijke NOD. Ik mocht van de arts overmorgen testen. Maar ik hou het niet meer. Die onzekerheid is slopend . Ik wacht even op m'n man.....en heb net ook gedronken.....dus moet sowieso ff wachten.
Tlc idd ik zie hem wel maar nog heel licht. Hij is wel wat donkerder dan de eerste. Zonnestraaltje Wauw mooie test meid gefeliciteerd eindelijk hè. Xxxxx Hier nog aan de duphaston voor ongi op te wekken. Nog 4 dagen slikken en dan wachten geblazen. Op cd 1 2 tabletten estradiol slikken en een week later de eerste meting baarmoederslijm.
Nou tlc dan ben je toch echt zwanger! Las net beetje terug ex je nod is al geweest. En snap wat je bedoelt met die menstruatie dat heb k ook heel erg. Geen stolsels is goed! Zonnestraal wow mooie test! Gefeliciteerd meid!! super leuk