Zonnestraaaaaaaaaaaaaal!!!! Wow meis, van harte gefeliciteerd!!! Wat goed zeg!! Ben superblij voor je!!!! Tlc , duim verder voor je!!!! Liefs
Gefeliciteerd Zonnestraal!! tlc spannend. Helaas hier ook zelfde ervaring als Sammy, donkere testen en toch ging het mis. Ik hoop natuurlijk dat het voor jou niet geldt! Heel veel sterkte met afwachten.
Wow zonnestraal! Gefeliciteerd!!! Zo hoort het te gaan! Je helpt me gelijk van mijn onzekerheid af: zo'n test had ik al moeten hebben.... Ik ga er dus vanuit dat de volgende test minder duidelijk zal zijn.
Echt balen tlc !! Ik heb dan liever meteen een negatieve test ipv deze onzekerheid. Heel erg k*t! Knuffel voor jou!
dag meiden ik kom even melden ik vandaag de bevestiging heb gekregen na een bloedtest dat we niet zwanger zijn dit was onze 3 poging zonder cryo's Ik heb er genoeg van telkens die teleurstelling en we worden er niet jonger op dus hier is het afgelopen Wij willen alle meiden hier het allerbeste toewensen dat jullie dromen mogen uitkomen En dank jullie lieve meiden voor al jullie medeleven ik hoop dat jullie met zn allen positief testen (weet zeker dat het gebeurt) Succes lieve meiden liefs Marleen
Ohnee Marleen.... Heel veel sterkte... Knuff!!! Tlc wat spannend...... Ik duim heel heel hard voor je!!!!
Zonnestraal: GEFELICITEERD mietje zwangerschap!!!!!!! Whaaaaaaaaaa wat goed!!!!!!!!!! Ben echt superblij voor je!!!!!!! En spannend ook... Zijn t er 1 of 2!!!!! Ik heb mijn officiële echo over 3 weken pas, maar werk in (ander) z'huis en heb daar over 8 dagen al stiekem een echo... Heel spannend!
@ fientje, wat vreselijk zeg, Heel erg veel sterkte met het verwerken hiervan. Jullie gaan dus niet nog een poging zelf betalen? Ik ben zojuist naar het ziekenhuis geweest om HCG te laten bepalen. Had vandaag weer een positieve test. Hij knalt nog nietm dus ga ervanuit dat het niet goed zit. Maar vaag is het wel... @ Sinja, spannend hoor! Ben benieuwd of het er 2 zijn!
Fientje, ben er stil van. Weet niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte met verwerken. Dikke knuffel.
Sinja, ja geweldig hè . Beself het alleen nog niet helemaal. Maar ben wel heeeeeeeeeeeeel blij. Ik denk zelf dat ik zwanger ben van 2 popjes, en ze zijn meer dan welkom!!! En jij? Wat zegt jouw gevoel??? Ben benieuwd naar je echo . Tlc, je houdt het spannend!! Jij hebt er toch ook 2 terug laten plaatsen? Kan het niet zijn dat 1 embryootje het niet gered heeft en vandaar bloedverlies??? Ik blij duimen, hoop het zo!!!! Wanneer hoor je de uitslag?
Hoi lieverds Wij kunnen nog 3 maal een poging wagen ben van belgie hebben er 6 vergoed en heb er 3 gebruikt maar telkens geen cryo's dus helemaal opnieuw beginnen telkens en ik heb er even genoeg van wij willen het nog even verder proberen op de natuurlijke weg wie weet gebeurt er een wonder we zien wel even owww bijna vergeten GEFELICITEERD MEIDEN zag jullie posi testen wat goed zeg liefs marleen
Ik ben inderdaad zwanger, maar hcg is te laag voor de duur van de zwangerschap. oftewel: de zwangerschap zet niet goed door. Maandag weer bleodprikken om te kijken of het al zakt (of nog doorstijgt). Ik moet nl wel alles "kwijt" raken. Dit had ik al voorzien helaas...
Fientjelady, gelukkig in België meer kansen. Hoe gaat het nu met je? Tlc, hoest met jou? Is er misschien nog kans dat maandag HCG gestegen is?? Hele dikke knuffel.
Hoi Zonnestraal Hier even een rustpauze ingelast ik heb er nog wel 3 tegoed maar even me lichaam de rust geven te veel is nooit goed dus we wachten wel geduldig af en hoe gaat het met jou veel last van kwaaltjes ? wanneer mag je voor een echo ? wie weet ben je zwanger van twee beebjes hihi succes alvast @ Tlc hoe gaat het met jou meis weet je al ietsje meer ? hoop je snel zekerheid krijgt Liefs Marleen
De 23e maart een echo in Nederland. Icsi was namelijk in Düsseldorf. Ik ben dan 6 weken zwanger, dus grensgeval qua hartje kunnen zien knipperen of niet. Verder voel ik me goed. Af en toe hoofdpijn. En verder erg moe. Maar mag niet klagen. Zou ik ook niet zo snel doen .
Zonnestraal heerlijk!!!Ik denk dat t er bij ons 1 is, Sinjaman (en vele anderen) denken 2. Het zou me niets uitmaken, we hebben tenslotte al een dochtertje. Bij haar hoopte (en dacht) ik toen dat t er 2 waren, maar toen was t er 1. Heb donderdag al een echo in ander z'huis, in radboud over 2,5 week. Tlc,ik blijf voor je duimen en hopen dat het morgen toch is gestegen.... Succes en sterkte voor morgen!
Sinja, heb jij bloedverlies oid gehad? Bij je dochter of bij deze zwangerschap? Dat ik denk van dat het er 2 zijn is eigenlijk nergens op gebaseerd. We hebben 2 toppers terug geplaatst gekregen. Geen bloedverlies gehad.
ik heb nog steeds bloedverlies, nu al bijna 10 dagen! Lijkt me niet goed. Testen worden lichter, dus HCG neemt af. Morgen weer bloedprikken om het zeker te weten. Dan gelijk maar eens vragen hoeveel dagen bloeden normaal is... @ Zonnestraal en Sinja: lekker genieten en op naar een goede echo! @ Fientje: wel "fijn" dat je nog 3 pogingen hebt! Even rust tussendoor is we prettig. Zeker als je telkens het lange protocol moet volgen, heeft het wel impact. Ik heb helaas nog maar 1 vergoede poging.