Tlc sterkte meis Hier vandaag echo en er zitten er 2.... Nog wel heel pril, ook van 1 pas hartje zien kloppen dus volgende week vrijdag weer terug... Spannend, had t eigenlijk dit keer niet verwacht, ben erg benieuwd bij jullie Zonnestraal! Hoe gaat t?
Gefeliciteerd Sinja! Hopelijk kloppen er bij de volgende echo 2 hartjes! Zonnestraal, je eerste echo komt al in zicht. Spannend hoor! Geniet ervan. Ik ben weer aangemeld voor onze laatste ICSI poging. "gelukkig" al in mei. Dat is te overzien. We kunnen er alleen maar het beste van hopen....
hallo dames spannend 2 teruggeplaatst ga jullie ff volgen hoe het verloopt en of het 2lingen zijn.. wij hebben vandaag terugplaatsing gehad van 2 toppers dus nog lang wachten voordat we iets weten.. succes allemaal xxx
Hey zonnestraal red je het een beetje nog 1 nachtje en dan echo spannend. hoe voel je je? en wat zegt je gevoel? Hier gaat het eindelijk beter sinds gisteren, heb me cht rot gevoeld en vel pijn gehad maandag en dinsdag.. gisteren extra echo en bloed moeten prikken ivm overstimulatie gelukkig niks aan de hand.. nu is het afwachten. ach het is niet meer in mijn handen nu.. goed naar mijn lijf luisteren en rustig aan doen.. geniet van de zon xxx
Nou ik duim me rot Fenyalara!!!!!! Vroege echo gehad, was enorm gespannen: Maarrrrrrrr we hebben een vruchtje gezien zo groot als een rijstkorrel met een kloppend hartje!!!!! Zooooooooooo blij en opgelucht!!!! Tis dus 1 beebje . Ontzettend blij mee!! (met 2 waren we ook ontzettend gelukkig en blij).
SUUUUPER Zonnestraal! gefeliciteerd!!! En misschien doe je wel net als mij, straks voor nr 2 en 3 een tweeling Wij hebben vandaag ook weer mooie echo gehad! 2 kloppende hartjes, mooi op termijn!