Ja die steps zijn ook leuk ja, al eens geprobeerd bij vriendinnetjes, had ze wel belangstelling voor en kon ze ook wel een beetje. Pfff teveel keus en te weinig ruimte voor alles...
Hehehe step neemt minder ruimte in dan iets met zijwieltjes! Beiden staan hier gewoon in de gang trouwens.. Geen achterom en ik heb geen zin om er steeds het hele huis mee door te moeten.
Yasemin heeft voor haar 2e verjaardag de loopfiets van Lief! gekregen. Enorm succes. Ze scheurde er meteen op weg en met een paar weken scheurde ze ook van bergjes in t park met de voeten in de lucht. Het is wel een handige tante maar dat fietsje is ook zo leuk. Echt een heel leuk kado geweest.
Wij willen onze zoon voor zijn 2e verjaardag een fietsje geven (12 inch). Hij heeft een loopfietsje waar hij al erg goed mee overweg kan. Hij zit nu steeds op de fiets van zijn zus maar die is natuurlijk te groot. Hij probeert ook bij de pedalen te komen. Aangezien we het best moeilijk vinden om een geschikt kadootje te vinden, geven we hem een fiets. We hopen dat hij er op kan.
Mijn dochter is nu 2,5 en ik heb haar deze week voor het eerst op een gewone fiets gezet 12" en ze ging als een speer hiervoor zat ze op haar driewieler maar had het idee dat ze die een beetje ontgroeid was. Op de psz zit ze vaak op een loopfietsje, is ook goed voor het evenwichtsgevoel en kunnen ze ook sneller zonder zijwieltjes fietsen. Ik zou als ik jou was een mooi pucky loopfietsje kopen. die heb je in verschillende maten en zij goed duurzaam. Maar kijk eens hoe trots ze is
Onze kinderen hebben op een driewieler nooit kunnen fietsen omdat de trappers naar voren zitten ipv naar beneden. Hier vanaf 1,5/2 op de loopfiets en vanaf 2,5 jaar de fiets met zijwegen er bij en dat ging goed. Doordat ze vaak op de loopfiets fietste, fietste ze net voor gaar derde los.
onze zoon 2,5 zit voornamelijk op mijn driewieler, daar crost ie hele stukken mee rond, voor 5 dec. krijgt hij een loopfiets, en we willen hem voor zijn 3de verjaardag een "ëchte" fiets met zijwieltjes geven...
Ik zag dat ze bij V&D een heel goedkoop loopfietsje hebben dat van 2 naar 3 wielen kan worden omgebouwd (aanbieding). Kan je kindje het mooi eens proberen en kun je altijd nog iets anders kopen als het niet (meer) zou bevallen.