Verder weet ik er niets van, hoor, dus uh, declareer je taarten niet bij mij als het toch niet zo is, haha. Maar het staat er, dus mocht het toch niet zo zijn, dan kun je altijd zeggen dat je er dan vanaf ziet, lijkt mij. Ik lees op Facebook al veel mensen die er 1, of meerdere, besteld hebben. Ik houd zelf niet van bosvruchten, dus laat het aan mij voorbij gaan, maar wilde het jullie niet onthouden.
hihi ik heb er een besteld en haal m volgende week donderdag op in de winkel. zullen de collegas van mijn man erg blij mee zijn
Heb er ook een besteld! Maar hoe werkt dat normaal met betalen dan? Betaal je dan vooraf online? Of gewoon bij de kassa?
Ben nog aan het bestellen...site is SUPER traag!! maar ook hier 4 op de lijst gezet hihih...(hebberd ) ehh kun je er ook voor elk weekend 1 kunnen bestellen tot aan de 17de?? dus gewoon nog een bestelling plaatsen voor volgend weekend zeg maar?
Hmm, het zou best eens waar kunnen zijn aangezien Hema morgen 85 jaar bestaat. Ik wacht even af of de prijs morgen word veranderd en anders bestel ik alsnog.
De site is erg traag. Ik heb er 4 bestel, maar hij bevestigd mijn order niet. Jammer, had wel handig geweest, want volgende week is mijn man jarig. edit: krijg net de mail binnen, dat mijn taartjes volgende week klaarliggen. Ben benieuwd of ik ze ook gratis krijgt.
Heb er net zes besteld. Moet zaterdag toch al een taart halen voor mijn zoon zijn verjaardag dus haha.. altijd mooi mee genomen ben benieuwd of ik er ook echt zes mee krijg gratis. Zo niet dan laat ik ze ter plekke staan wel eerst de verjaardags taart betalen haah je weet het maar nooit. De site was super traag maar het is met dan toch geluk HOOP IK DAN. Wat moet je met zes taarten ach plek genoeg in de vriezer haha.
laten jullie weten als je hebt afgehaald? ik bel morgen een vriendinnetje die bij hema werkt hoe of wat ...
Run op 'gratis' Hema-taart - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] Helaas..
Was hier ook wat kunst en vlieg werk. Heb alleen me besvestigings mail nog niet ontvangen? Tja ik zie het wel haha. Als het een foutje is zitten ze er toch echt aan vast. Algemene bestellingsregels haha.
Jammer. Moest wel lachen iemand had er 1 miljard besteld en de bakkerijen zijn al op de hoogte gesteld van het aantal taarten dat gebakken moet worden haha het lijkt haast wel een 1 april grap